Anmeldt d. 16. februar 2016

Kata Palm er et rigtigt godt hotel der ligger i gå afstand til restauranter - indkøb - strand.
Hotellets personale er meget venlige og yder en super service.
Værelserne er gode med udsigt over pool området.
Absolut et ophold værd

• Overnattede: januar 2016, rejste som par
1  Tak, Glenn W
Anmeldt d. 15. februar 2016

Vi havde 8 overnatninger på hotellet. Vi havde bestilt et værelse med adgang til pool, og dette kan jeg kun anbefale. Værelset var stort og lækkert, det samme var badeværelset med både badekar og brusekabine.
God service og vi havde en sød og venlig rengørningsdame.
Morgenmadsbuffeten havde et godt udvalg, kaffen var dog rimelig stærk og musikken meget irriterende.
Wifi var rimelig dårlig, så hvis du ikke kan undvære dette, er det ikke et godt valg.
Hotellet ligger godt i forhold til restauranter og barer, og med gå afstand til Kata Beach.
Hvis vi skulle til Phuket igen ville vi nok overveje at bestille dette igen.

Værelsestip: Værelse med adgang til pool
  • Overnattede: januar 2016, rejste som par
Tak, Johannakatrine
Anmeldt d. 13. februar 2016 fra mobile enheder

Fine pools og gode muligheder for sol eller skygge. Værelser også ok med en udemærket rengøring.

Venligt personale (særligt overfor børn) og automatisk udskiftning af pool håndklæder.

Det trækker dog lidt ned at vi oplevede at internetforbindelsen fra særligt værelset synes relativ langsom. Derudover kunne morgenmaden være mere varieret og spændende. Men bedømt ud fra at hotellet er 3 stjernet lander den samlede bedømmelse på rigtig god.

Overnattede: januar 2016, rejste med familie
Tak, Jesper T
Anmeldt d. 10. februar 2016

Flot Pool område.
Hotellet er meget slidt, billeder på hjemmeside er enten manipuleret eller meget gamle, værelse var ikke klar klokken 1630, selvom check in er klokken 1400, fik forkert værelse og havde store problemer med receptions personale ved check in, vi havde pool access, som er temmelig dyre værelser og ikke pengene værd, halvdel af voksen pool er kun 50 – 60 cm dyb så det ikke er muligt at svømme rundt, som poolen ligger op til, da den er formet som en lang kanal, morgenmad er kedelig og bliver serveret i en nedslidt restaurant, der er rigtig mange myg grundet den tropiske have.
Ikke et hotel jeg kan anbefale.

• Overnattede: februar 2016, rejste som par
Tak, nielsj992
Anmeldt d. 2. november 2015

Super dejlig hotel, lige i centrum af Kata, kort afstand til stranden, boede her i to uger i februar 2014 havde værelse med udgang til poolen, rigtig dejlig værelse, rent og pænt.venlig personale, kan varmt anbefales.

• Overnattede: december 2014, rejste som par
Tak, Opalfisk