The Boathouse Phuket
43 $
  • Gratis parkering
Chanalai Garden Resort(Kata Beach)(Meget for pengene!)
60 $
  • Gratis parkering
Centara Kata Resort Phuket(Kata Beach)(Meget for pengene!)
44 $
Besparelsesbesked! 15 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 15 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 52 $ pr. overnatning.

Sugar Marina Resort - FASHION(Kata Beach)(Meget for pengene!)
46 $
  • Pool
Chanalai Flora Resort(Kata Beach)(Meget for pengene!)
45 $
  • Gratis parkering
ibis Phuket Kata(Kata Beach)(Meget for pengene!)
33 $
32 $
  • Gratis parkering
Beyond Resort Kata(Kata Beach)(Meget for pengene!)
107 $
  • Morgenmad inkluderet
Sawasdee Village(Kata Beach)(Meget for pengene!)
158 $
  • Morgenmad inkluderet
Metadee Resort and Villas(Kata Beach)(Meget for pengene!)
277 $
  • Gratis parkering
Mom Tri's Villa Royale(Kata Beach)(Meget for pengene!)
Anmeldt for 27. februar 2017

Vi har boet adskellige gange her - og det vil vi blive ved med. Vi kan nemlig ikke lade være for er er absolut vidunderligt. Det skyldtes i meget høj grad de mennesker som arbejder her - de gør alt det bedste for at deres gæster har et fantastisk ophold.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, Michael F
Anmeldt for 25. februar 2017

Boathouse er er verdens bedste hotel. Den bedste service, de sødeste ansatte, der gør alt for at få en til at føle sig hjemme. Det ligger perfekt, med den bedste udsigt. Kommer igen og igen på dette skønne sted ❤

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, Jannek Allan C
Anmeldt for 24. februar 2017

Værelset var noget slidt, men hyggeligt og i fred og ro med egen terrasse me solsenge og et område med lounge møbler, hvor solnedgangen kunne nydes med et dejligt glas,
Restauranten er helt i top, rigtig lækkert mad med en skøn udsigt.
Vil meget gerne tilbage

Værelsestip: Værelse 212 rigtig godt valg
Tak, Hansen37
Anmeldt for 31. oktober 2016

Et super dejligt hotel, der kun kan anbefales.
Dejlige store værelser.
Rengøring 2 gange dagligt.
Billig minibar.
En fantastisk udsigt.
Gratis wifi . Der kører rimeligt ok.
Et hjælpsomt og smilende personale.
De mangler lige det sidste, for at få 5 stjerner, såsom gratis transport til lufthavnen.
Da andre tilsvarende hoteller i den prisklasse har det.
Men har intet negativt at sige om hotellet.

• Overnattede: oktober 2016, rejste alene
Tak, tinabrandt927
Anmeldt for 12. december 2015

Vi kunne ikke tænke os et bedre sted at være! Vi har rejst meget i thailand og altid forsøgt at komme uden om turist bobler. Vi har nu en baby på 8 md. og havde specifikke kritierier:
sted/ø med hospital (just in case),
baby kunne sove og vi sole os/slappe af,
vi kunne spise med baby alarm,
baby kunne svømme i pool etc.
værelse ud til pool område/ terrace så baby kunne sove inde og vi være lige udenfor.
Stille klapvogn foran rum når baby sov ude så vi kunne gå ud og ind.

Vi fandt frem til boathouse og må sige at det har været fantastisk!
Da vi checkede ind, mødte vi den venligste og meget imødekommende receptionist der viste os rundt. På værelset havde de sat en babyseng med sødt baby linned og pudder, al pleje til baby olie, lotion etc!, flaskerenser, badekar mm. Virkelig lækkert. Og vi følte os meget velkommen!

Vi boede i rum 104 som er ground floor og baby sov i sin klapvogn i skygge, vi kunne sole og slappe af. Baby kunne bade i pool i skygge (også mulighed for sol til os andre) Restauranten lå lige foran så vi havde mulighed for at spise imens baby sov (det gjorde vi dog ikke) Underholdning med stille og rolig live musik om aften imens vi sad på terrace med et glas vin og baby sov i sin seng.

Om dagen ved pool blev vi opvartet med isvand, frisk frugt og glade og venlige pool medarbejdere - der altid spurgte til vores baby og sagde hej.
Vores værelse blev altid ordnet så fint om morgenen af stuepigerne og igen om aften. Midt på dagen fik vi frisk frugt på værelset.

Desværre fik vi ikke brugt restauranten som vi håbede på. Vi spiste på den første aften og blev meget skuffet over maden. Min mand efterlod hele sin ret da den bestemt ikke smagte godt. Pad thai. Normalt skal der meget til før end han ikke rører sin mad - men denne ret var ikke god. Jeg bestilte massamam curry og måtte desværre også erkende at jeg blev pænt skuffet da der var ben fra kylling i. Det er 2-3 x pris fra andre steder så der forventes god kvalitet. Vi burde have nævnt det, men det var vores første aften og vi boede på stedet og ville ikke skabe en scene allerede.

Slutteligt ud over vores dårlige oplevelse med restauranten er stedet bestemt et sted vi vil besøge igen!!!!

• Overnattede: december 2015, rejste med familie
5  Tak, RikkeErnstsen