“Rigtig gode Ham burgere”

Lobster & Prawn Restaurant
Køkkener: Thai
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 8. marts 2018

besøgte stedet den 21/2 2018,
fik dejlig eham Burger og garlic bread.
Velsmagende..
God og hurtig service
500Bath, 1 stor øl, 1 Garlic 2 burgere

Tak, 585bjarke

Anmeldt 7. april 2016 fra mobile enheder

Var 6 personer hvoraf to børn fik pizza som var de leveret direkte fra Italien.
Jeg delte en Menu B som bestod af mange forskellige retter, både kød og seafood. Dette var et helt fantastisk valg - super velsmagende og en overraskende banan dessert. Priserne er middel, serveringen hurtig og stedet var hurtig fuld af gæster.

Tak, MRyberg
Anmeldt 19. februar 2016 fra mobile enheder

Rigtig god og hyggelig restaurant samt billig, vi kom der til alle vores måltider da vi boede Kata Poolside Resort.

Tak, Camilla S
Anmeldt 10. juli 2014

Også en go´ferie restaurant. Med rigtig stenovns-pizza og lave priser. Ligeledes et stort udvalg af sea-food og thaimad.

Tak, Hansen H
Anmeldt 16. august 2013

Vi er kommet igennem mange år, og standarden er altid høj. Super betjening, hvor man genkender personalet år efter år. Deres slogan "no view but good taste" passer perfekt. Der er dog lige så god udsigt til aftenlivet, som på alle de andre restauranter. Prøv også deres pizzaer
lavet i ægte pizza stenovn. Om aftenen kan anbefales frisk fisk og skaldyr på grill.

• Stemning
1  Tak, SinghaRoda

Rejsende, der kiggede på Lobster & Prawn Restaurant, kiggede også på

Har du været i Lobster & Prawn Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!