Andaman Cannacia Resort
47 $
42 $
  • Gratis parkering
Beyond Resort Kata(Kata Beach)(Meget for pengene!)
90 $
84 $
  • Morgenmad inkluderet
Chanalai Garden Resort(Kata Beach)(Meget for pengene!)
44 $
43 $
  • Gratis parkering
Chanalai Flora Resort(Kata Beach)(Meget for pengene!)
40 $
36 $
  • Gratis parkering
Orchidacea Resort(Kata Beach)(Meget for pengene!)
40 $
33 $
31 $
  • Gratis parkering
Centara Kata Resort Phuket(Kata Beach)(Meget for pengene!)
62 $
49 $
  • Morgenmad inkluderet
Sawasdee Village(Kata Beach)(Meget for pengene!)
128 $
95 $
  • Morgenmad inkluderet
Mom Tri's Villa Royale(Kata Beach)(Meget for pengene!)
237 $
200 $
  • Gratis parkering
Novotel Phuket Kata Avista Resort and Spa(Kata Beach)(Meget for pengene!)
94 $
Anmeldt for 19. august 2017 fra mobile enheder

Vi havde 5 overnatninger på dette hotel. Vi havde 2 værelser med den skønneste udsigt til havet. Alt fungerede perfekt. Personalet var meget imødekommende og yderst hjælpsomme. Hotellet ligger højt og vil man gå til byen er det ad en meget stejl vej. Der går gratis schuttelbus til Kata Beach flere gange om dagen. Vi vil helt bestemt anbefale dette hotel.

Overnattede: august 2017, rejste med familie
Tak, lukmigind
Anmeldt for 12. april 2017

Fine værelser med stor seng. 240x200. :-) Bad om et værelse på 2 sal med dejligt udsigt ud over vandet. Kostede 8200 bath ekstra. Morgen maden er fin og der er rigeligt af det. Bla omelet. Spiste et par gange aftensmad på hotellet og der var ikke lykken. Fik dog bragt frokost op på værelset og den var god. Personalet er flinke og hjælpsomme. Massage på hotellet er god men dog næsten 3 gange så dyr som i byen. Der er mange trapper på hotel området.Der er stejl bakke op til hotellet og det trækker ned. Dog køre der shuttel bus hver time. Kan anbefale den ende af stranden der ligger lige nedenfor hotellet. 300 bath for 2 liggestole og 1 parasol.

Overnattede: marts 2017
Tak, tj0755
Anmeldt for 22. januar 2017 fra mobile enheder

Dejligt hotel, med den skønneste udsigt over bugten. Flot have med mange detaljer og blomstrende træer. Fin pool og mange liggestole.
Utroligt venligt og hjælpsomt personale og fin rengøring med rene håndklæder hver dag.
Værelset var pænt og stort. Dejlig stor altan.
Hver dag får man gratis vand og Neskaffe sat ind på værelset, hvor der også er super velfungerende wifi.

God morgenmad med alt fra omeletter, havregrød, bagværk, Thai retter, yoghurt og frisk frugt.

Hotellet er ikke egnet til gangbesværede, eller klapvogne. Når man skal til stranden eller ned i byen (ca 500 meter) skal man enten af en meget lang og stejl sti med mange ujævne trappetrin eller ad vejen, som også er meget stejl og bilerne kører tæt på.
Der er mulighed for at køre gratis shuttlebus eller taxi.
Vi glædede os dog over den ekstra motion og kørte ikke taxi, men vandrede troligt op og ned..

Vi vil meget gerne besøge hotellet igen .

Overnattede: januar 2017, rejste med familie
Tak, lbjoern
Anmeldt for 18. januar 2017 fra mobile enheder

Er lige kommet hjem efter 2 uger og har kun positivt at sige om hotellet... en oase med den smukkeste udsigt... alt fungerede bare, lækkert stort værelse, rengøring var i top. Morgenmaden var rigtig fin, masser at vælge imellem og den obligatoriske "æggebar". Jeg vil især fremhæve det fantastiske personale, meget serviceminded og smilende... det eneste lille minus var den stejle bakke... den var lidt af en udfordring i varmen, men havde muligheden for at bruge shuttlebussen eller en tuk-tuk hvis man ikke orkede den. Vil helt klart anbefale hotellet.

Overnattede: januar 2017, rejste med venner
Tak, Pia H
Anmeldt for 25. oktober 2016

Endnu engang valte vi at bo på Cannasia. Billig overnatning på godt hotel. Boede på 220 med udsigt til pool. Stor seng, rent og dejligt badeværelse. Morgenmad ok, men ikke mere. Betjeningen i restaurant mangelfuld, men med lidt selvbetjening går det. God pool og fantastisk udsigt over Kata Beach. Man får meget ophold for små penge. Tak for et dejligt ophold.

• Overnattede: oktober 2016, rejste med venner
3  Tak, KIMHOLM