Anmeldt d. 12. april 2017

Fine værelser med stor seng. 240x200. :-) Bad om et værelse på 2 sal med dejligt udsigt ud over vandet. Kostede 8200 bath ekstra. Morgen maden er fin og der er rigeligt af det. Bla omelet. Spiste et par gange aftensmad på hotellet og der var ikke lykken. Fik dog bragt frokost op på værelset og den var god. Personalet er flinke og hjælpsomme. Massage på hotellet er god men dog næsten 3 gange så dyr som i byen. Der er mange trapper på hotel området.Der er stejl bakke op til hotellet og det trækker ned. Dog køre der shuttel bus hver time. Kan anbefale den ende af stranden der ligger lige nedenfor hotellet. 300 bath for 2 liggestole og 1 parasol.

Dato for ophold: marts 2017
Tak, tj0755
Anmeldt d. 22. januar 2017 fra mobile enheder

Dejligt hotel, med den skønneste udsigt over bugten. Flot have med mange detaljer og blomstrende træer. Fin pool og mange liggestole.
Utroligt venligt og hjælpsomt personale og fin rengøring med rene håndklæder hver dag.
Værelset var pænt og stort. Dejlig stor altan.
Hver dag får man gratis vand og Neskaffe sat ind på værelset, hvor der også er super velfungerende wifi.

God morgenmad med alt fra omeletter, havregrød, bagværk, Thai retter, yoghurt og frisk frugt.

Hotellet er ikke egnet til gangbesværede, eller klapvogne. Når man skal til stranden eller ned i byen (ca 500 meter) skal man enten af en meget lang og stejl sti med mange ujævne trappetrin eller ad vejen, som også er meget stejl og bilerne kører tæt på.
Der er mulighed for at køre gratis shuttlebus eller taxi.
Vi glædede os dog over den ekstra motion og kørte ikke taxi, men vandrede troligt op og ned..

Vi vil meget gerne besøge hotellet igen .

Dato for ophold: januar 2017
Tak, lbjoern
Anmeldt d. 18. januar 2017 fra mobile enheder

Er lige kommet hjem efter 2 uger og har kun positivt at sige om hotellet... en oase med den smukkeste udsigt... alt fungerede bare, lækkert stort værelse, rengøring var i top. Morgenmaden var rigtig fin, masser at vælge imellem og den obligatoriske "æggebar". Jeg vil især fremhæve det fantastiske personale, meget serviceminded og smilende... det eneste lille minus var den stejle bakke... den var lidt af en udfordring i varmen, men havde muligheden for at bruge shuttlebussen eller en tuk-tuk hvis man ikke orkede den. Vil helt klart anbefale hotellet.

Dato for ophold: januar 2017
Tak, Pia Wentsel H
Anmeldt d. 25. oktober 2016

Endnu engang valte vi at bo på Cannasia. Billig overnatning på godt hotel. Boede på 220 med udsigt til pool. Stor seng, rent og dejligt badeværelse. Morgenmad ok, men ikke mere. Betjeningen i restaurant mangelfuld, men med lidt selvbetjening går det. God pool og fantastisk udsigt over Kata Beach. Man får meget ophold for små penge. Tak for et dejligt ophold.

Dato for ophold: oktober 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner
3  Tak, KIMHOLM
Anmeldt d. 18. juni 2016

Hotellet ligger oppe på en stigning på 70% så derfor er der en fantastisk udsigt ud over Kata Beach. Der tales godt engelsk af et sødt personale. Hotellet har mange trapper ude som inde og ingen elevator. Så gode ben er en fordel. Op og ned til stranden er en udfordring for benene , men en tutut koster 100 baths.
Stranden er noget renere ind de fleste andre på Phuket .
Hotellets værelser er i ok stand med fin rengøring. Morgenmaden er ikke den helt store oplevelse.
Roen finder man på værelserne og i den smukke have med polerne, som bliver passet og plejet.
Da vi var der var der rigtig mang russere og kinesere. Som "fylder" meget og taler højt især i restauranten .
Men alt i alt 5 gode dage på et ok hotel.

Dato for ophold: maj 2016
2  Tak, piarohde5