“Lækker antipasti”

Køkkener: Italiensk, Thai
Velegnet til: Familier med børn, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 17. marts 2018 fra mobile enheder

Kom til en fuldt restaurant, og fik alligevel et bord.
Lækkert antipasti med flere slags skinke, salami, bresaola, tomater, oliven, parmesan og rucola. Lækker lækker. Hertil serveres hjemmebagt brød serveret lunt. Olie, eddiker. Nok til to.
God kold rødvin husets passede fint til i varmen.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, DortheP103

Anmeldt 17. februar 2018 fra mobile enheder

Stenovnsbagt pizza, gode bunde og lækre friske råvarer som topping. Prøv at komme lidt af deres chiliolie på din pizza, det er himmelsk.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, kjuhl
Anmeldt 16. februar 2018 fra mobile enheder

God og hurtig betjening, sød personale. Vi bestilte 3 gange lasagne som var fantastisk lækker cremet og velsmagende kan varmt anbefales

Dato for besøg: februar 2018
Tak, 48karstenh
Anmeldt 30. juli 2017 fra mobile enheder

Super lækker italiensk mad. Hurtig og venlig betjening. Maden smager fantastisk. Pizza er bagt i stenovn. Måtte simpelthen spise der et par gange under vores ferie.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, A4248SDthomash
Anmeldt 17. juli 2017

Super lækkert mad, og rigtig god service! Jeg var især glad for deres nummer 8 under specialiteter! Og så var de rigtig opmærksomme og hjælpende, de forstod også alt man sagde og hvis der var nogle fejl blev det ekstremt hurtigt og professionelt rettet, vil med glæde komme igen!

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Stine L

Rejsende, der kiggede på Il Tagliere da Massimo, kiggede også på

Har du været i Il Tagliere da Massimo? Fortæl om dine oplevelser!