“God og billig mad”

Køkkener: Thai
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 1. marts 2016 fra mobile enheder

God mad og god betjening. Mangler ac, der var meget varm, man kan også sidde ude bag og det prøver vi næste gang. Mange spiser fisk her som vælges inden man går ind. Indehaveren kommer og spørger om maden smager.

Tak, Rainer H
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 5. februar 2016

God stemning, lækkert mad og meget billigt. Mr. Kwong er god underholdning og sørger for at alt er Okay

Tak, Pia P
Anmeldt 16. januar 2016 fra mobile enheder

Super hyggelig restaurant.. Meget autentisk Thai restaurant!
Vi fik seabass i rød karry og den kan kun anbefales!
God stemning og vi kan kun anbefale stedet!

Tak, Laura R
Anmeldt 14. juli 2015

værten Mr Kwong går rundt i restaurent, og spørger ind til maden. typiske pænere Thai/kinesisk, med bredt og godt spise kort, også europæisk mad på spisekortet

Tak, kimlundberg2015
Anmeldt 15. marts 2013

Dette er stedet hvor man får den bedste fisk i Kata. OK-manden er super. Meget hurtig betjening af meget søde tjenere

Tak, Amagerpigen

Rejsende, der kiggede på Kwong Shop Seafood, kiggede også på

Har du været i Kwong Shop Seafood? Fortæl om dine oplevelser!