“Rigtig god Bolognese”

Horn Grill Steak and Seafood
Velegnet til: Familier med børn, Forretningsmøder, Store grupper, Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Morgenmad, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt for 8. marts 2018

Rigtiog god Bolognese, der smage hikkelsk, og der var rigeligt.
God servic,
695 Bath 2 Bolognese og en stor øl, lidt høj pris, men meget for pengene

Tak, 585bjarke

Anmeldt for 26. februar 2018 fra mobile enheder

Vi er kommet på Horn Grill gennem 8 år, hvor det har været fantastisk. Måske har de fået ny ejer eller også skal de spare penge, for vores seneste besøg var en katastrofe. Dårlig betjening, lang ventetid, tør og kedelig mad. Horn Grill er slet ikke det samme som før. Nu er det bare en middelmådig thailandsk restaurant med middelmådig mad.

Tak, WBB85
Anmeldt for 19. februar 2018 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg tog specifikt til denne restaurant pga de gode anmeldelser.
Desværre blev vi skuffede!
1. Tjenerens engelsk var yderst begrænset
2. De stod ude ved vejen og kiggede fremfor være omkring gæsterne, hvilket gjorde dem umulige at komme i kontakt med.
3. Da jeg skulle på toilet opdagede jeg en hyggelig gårdhave som vi har ikke var blevet tilbudt at sidde. I stedet sad vi ud til vejen, som var yderst forstyrret af trafikkaos og politifløjter.
4. Mad og cocktails stemmede ikke overens med priserne

Tak, Mette T
Anmeldt for 12. februar 2018 fra mobile enheder

Vi endte med at spise her to gang:-)
Første gang var personalet lidt mere vakse end anden gang. Men stadig ok.

Restauranten er i den dyre ende men man får også noget for pengene. Fantastisk Mojito og deres husets vin er helt ok!!
God børnemenu og børnene får tegning og farveblyanter.
En pianist sørger for hyggelig baggrundsmusik og toiletterne er rigtig fine og rene.
Klart en anbefaling værd.

Tak, Stine F
Anmeldt for 7. januar 2018 fra mobile enheder

Vi har de foregående år besøgt Horn Grill og glædede os til at komme tilbage til en unik oplevelse. Skuffelsen var dog stor da alt på restauranten var kaos. Hele den unikke service som tidligere retfærdiggjorde de høje priser på stedet, var forsvundet. Vi oplevede et meget stresset serveringspersonale, der var halveret i forhold til tidligere år og som piskede rundt for at prøve på at følge med. Ingen tjener ved bordet og ingen frisk våd vaskeklud inden måltidet, papirservietter i stedet for stofservietter. Efter måltidet, som vi ventede på i én time fik vi udleveret en kold engangs serviet indpakket i plastik, som på samtlige billige restauranter. Børnene fik deres mad efter 20 minutter, hvilket resulterede i, at de var færdige med at spise da vi andre fik vores mad. En frygtelig oplevelse, hvor vi havde følelsen af at sidde på et cafeteria eller en banegård og ikke på en eksklusiv restaurant. Den ene stjerne vi har tildelt denne restaurant i år, er udelukkende fordi bøfferne var gode.

Tak, Pia-Jepsen

Rejsende, der kiggede på Horn Grill Steak and Seafood, kiggede også på

Har du været i Horn Grill Steak and Seafood? Fortæl om dine oplevelser!