“God oplevelse”

La Taberna del Pintxo
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 30. maj 2018 fra mobile enheder

Vi var på familie ferie til fuengirola, og kørte en dag til marabella og fandt denne tapas bar. Så lækker mad og venligt personale. De kommer løbene med forskelligt tapas.

Tak, Katja O

Anmeldt 5. oktober 2017 fra mobile enheder

Mega god tapas, god sangria, flink personale, vi skal helt sikkert derover igen. Med venlig hilsen Kristian, jesper, Peter og Storm

Tak, TorbenS193
Anmeldt 22. juni 2017

fungerede rigtig godt med at men selv gik ind og tog fra buffet. Et sted hvor det er en stor fordel at man kan lidt Spansk da tjeneren ikke forstod/talte engelsk .

Tak, Vibeke G
Anmeldt 26. oktober 2016

Ankom 2 til en snack, der dog blev til flere grundet at der lige var en mere der skulle smages. Tjenerne bærer rundt på de friske fra køkkenet og du skal bare sige til. Spansk indretning med en bar hvor de kolde pintxo´s kan hentes fra (Tapas). Man kommer let til at spise for meget. Kvaliteten ok men et stykke vej til det virkelig uimodståelige.

Tak, Janrisk
Anmeldt 26. juli 2016 fra mobile enheder

Pintxo er ikke tapas, men istedet et stort mix af mindre pinde-retter (Pintxos) som løbende bæres rundt af tjeneren, eller selv hentes fra disken. En anderledes oplevelse fremfor mainstream turist-restauranter. Maden er udemærket og er absolut noget af det bedste vi prøvede i Puerto Banus, men får kun 3 stjerner, da der er et stykke vej til den fremragende mad oplevelse.

Vinkortet er lille, men vel ok til maden. Køb endelig Arzuaga da den er fremragende.

Tak, Jesperhyche

Rejsende, der kiggede på La Taberna del Pintxo, kiggede også på

Nueva Andalucia, Marbella

Marbella, Costa del Sol
San Pedro de Alcantara, Costa del Sol

Har du været i La Taberna del Pintxo? Fortæl om dine oplevelser!