Megen træk, fra div luft filter v vinduer, som gav udslæt i at døre rystede m megen træk på gangareal i ml døre til værelser, som fik en til at nyse jævnligt v ophold på værelset. Servicen var god, dog da jeg blev tilbudt at flytte værelse af stuepige, tænkte jeg at det nok ikke ville hjælpe, i det slle værelser jo havde samme slags vinduer, dog efter at have ligget syg hver nat i en uge, m hoste af slim og forkølelse, valgte jeg at flytte værelse til modsatte side, i det manager/receptionist Barbara, fortalte at trækken nok var mindre modsat af havet. Det var den også, dog stadig m en del træk og der hvor jeg opdagede de store mellemrum af riller ml dør og panel, som v træk, gjorde at man både kunne se og høre at dørene rystede. Jeg skrev dette til manager, som derpå ignorerede mig og lukkede case, fordi jeg ønskede en godde` derfor og i det jeg kunne have mistet hele min indtjening v at være hjemme i dk for at jobbe m mine Vandskrækker i svømmehal Ishøj, derunder v Bycenter og som jeg kun lige magtede, i det jeg heldigvis jobber i varmvandsbassin, det var kun en hjælp og dejligt at tage væk fra værelset, i det jeg hele tiden nøs der gr., træk. Manager havde udover også bdt mig forlade og chekke ud af hotellet dagen efter og inden 11.00, i det hun nu nok var ret træt af mig og som nu havde hende oplyst omkring gummilister, som kunne være en kæmpe og billig forbedring af forholdene og for kommende gæsters tilfredshed og mig selv, som har planlagt at benytte dette hotel af ca 100 dg fremover årligt, i det mit arbejde, da var tæt på, når jeg var i dk. Dette havde jeg også haft korresponderet m ehhvervsafd på Zleep derfor og skrev til manager. Udover at jeg opdagede at hun nu efter at jeg skulle smides ud, havde hun også trukket beløb fra min visa konto, på den ekstra uge, som jeg havde reserveret og havde betalt for v ankoms. Det virkede luret og jeg blev nervøs om dette var et trick og da hun ikke havde oplyst mig derom, men bare gjort og som jeg brugte fl timer på at maile og ringe hende u hun tog og hvor hun bare lukkede case. Jeg måtte da ringe til aften kundeservice, som da kunne se at manager Barbara havde lavet en fejl, at trække mit restance beløb, i stedet for at refundere, men som hun derefter da skulle have tilbageført, i det jeg opdagede, men som jeg først ville kunne se på min konto mandag el tirsdag, som jeg fik at vide. I dag var det torsdag aften og jeg havde nu brugt ca 4 timer på dette, havde feber var syg og skaulle også pakke og nåede ej heller at,sige forvel til mine venner, i det nu måtte jeg bare lægge mig m hoved u dynen og håbe på at have det bedre næste morgen og pakke. Jeg havde v reservationsstart, fået at vide, at min rabat v en booking på over 7 dg., af 400,-kr., pr., nat var helt normalt og at jeg på hver en tid før kl. 14.00 samme dag, kunne chekke ud og få restancen tilbageført. Det er nu lykkes, dog uden en godde` af at have været blevet syg v hotellet pga. træk og samtidig blevet bedt om at chekke ud aftenen før og inden kl. 11.00 og blevet trukket yderligere beløb af ca en uge, som jeg havde betalt og uden at manager skriver at hun har begået en fejl. Jeg har nu modtaget beløb retur, dog u en undskyldning fra manager Barbara og at hun pbenbart ikke tager træk alvorligt, i det hun tidl., i mails skrev at ingen andre var syge, hvilket må være en løgn. Jeg er som regel aldrig syg og jeg kender til træk fra and hotel m samme vinduer i Lyngby, dog ved jeg at her har man klistret gummilister på døre og paneler og som har afhjulpet stærkt og i det jeg har boet der i ca 10 år og som jeg af venlighed skrev til manager, så hun kunne tage det alvorligt og at dette ikke var en virus og i det jeg kender mit helbred og at det var tydeligt at se, hvor megen træk og rysten af døre på deres gangareal i ml værelser.
Hotellet kan jeg derfor ikke på nuværende anbefale da fagliheden ikke er optimal og da man hæver på mit visakort uden at jeg er bevidst derom og bliver smidt ud syg.