Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kontakt overnatningsstedet angående kapacitet.
Der er lignende hoteller med ledige værelser.
Se alle
Boy Andersen
Århus, Danmark

DISCOUNT når det er værst

Anmeldelse af Zleep Hotel Ishøj
1,0 ud af 5 boblerAnmeldt 4. okt. 2023
Beskidt, badeværelset stank at kloak. Ingen bemanding, kun en automat til checkin, og den drillede temmelig meget, så ældre mennesker ville nok have meget besvær med at betjene den. Virkelig discount, og jeg kommer aldrig mere på et af Zleep inn's hoteller igen.
Dato for ophold: november 2022
Værelsestip: DISCOUNT når det er værst
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1,0 ud af 5 boblerVærdi
1,0 ud af 5 boblerSted
1,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.
Hoteller i nærheden
hytter
  • Priceline
  • Agoda.com
1.7 km fra Zleep Hotel Ishøj
Gratis parkering
  • Vio.com
1.1 km fra Zleep Hotel Ishøj
Gratis wi-fi
Gratis parkering
4 personers værelse
  • Priceline
  • eDreams
  • Vio.com
0.9 km fra Zleep Hotel Ishøj
Gratis wi-fi
Gratis parkering
Budget Rooms Copenhagen
  • Agoda.com
0.1 km fra Zleep Hotel Ishøj
Få bonusser med One Key
  • Expedia.com
    895 kr.
4.5 km fra Zleep Hotel Ishøj
Restaurant
Bar/lounge
Function room
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    765 kr.
  • eDreams
5.4 km fra Zleep Hotel Ishøj
Gratis wi-fi
Gratis parkering
  • Expedia.com
  • ZenHotels.com
    1.077 kr.
  • Hotels.com
5.3 km fra Zleep Hotel Ishøj
Gratis wi-fi
Gratis parkering
Kontakt overnatningsstedet angående kapacitet.
14.7 km fra Zleep Hotel Ishøj
Gratis wi-fi
Pool
Kontakt overnatningsstedet angående kapacitet.
14.4 km fra Zleep Hotel Ishøj
Gratis wi-fi
Bar/lounge
Kontakt overnatningsstedet angående kapacitet.
14.4 km fra Zleep Hotel Ishøj
Gratis wi-fi
Roomservice
Vis flere hoteller i Ishøj
Anmeldelser (108)
Filtrer anmeldelser
108 resultater
Medlemsvurdering
3
15
31
26
33
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
3
15
31
26
33
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 108 anmeldelser
Anmeldt d. 13. december 2021 fra mobile enheder

1 - familietur med min kone og min mor, så vi havde booket 2 værelser.
På min kone og mit værelse stank der af kloak, da vandlåsene var udtømte. Jeg fik dem hurtigt fyldt op, så stanken fortog sig.
I løbet af natten var der larm fra varmen, som kom og gik ON/OFF det meste af natten.
Værst af alt er her dagen efter vores udchekning, da ZLEEP pludselig sender mig ekstra faktura på - Kr. 4880 for “ Damage fee “
Da jeg forsøger via mail at få afklaret hvad dette drejer sig om, får jeg svar retur at min mor på 63 har smadret Tv’et på hendes værelse - et TV hun ikke engang har haft tændt, og sandelig ikke smadret.
Jeg bliver rasende over man ikke tager dialogen mere up front med os, og bare sender faktura, så ringer derfor ZLEEP op.
En uduelig medarbejder vil åbenbart ikke høre på mine frustrationer, for kort inde i samtalen smider hun røret på. Jeg ringer op til hende igen, og igen smider hun røret på.
3 gang får jeg fat i en anden medarbejder, som kun kan henvise til chefens mail adr.
Nu ligger bolden hos jer ZLEEP !!!

Værelsestip: Bliv væk
Dato for ophold: december 2021
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, Schnitzer52
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 25. oktober 2021

Megen træk, fra div luft filter v vinduer, som gav udslæt i at døre rystede m megen træk på gangareal i ml døre til værelser, som fik en til at nyse jævnligt v ophold på værelset. Servicen var god, dog da jeg blev tilbudt at flytte værelse af stuepige, tænkte jeg at det nok ikke ville hjælpe, i det slle værelser jo havde samme slags vinduer, dog efter at have ligget syg hver nat i en uge, m hoste af slim og forkølelse, valgte jeg at flytte værelse til modsatte side, i det manager/receptionist Barbara, fortalte at trækken nok var mindre modsat af havet. Det var den også, dog stadig m en del træk og der hvor jeg opdagede de store mellemrum af riller ml dør og panel, som v træk, gjorde at man både kunne se og høre at dørene rystede. Jeg skrev dette til manager, som derpå ignorerede mig og lukkede case, fordi jeg ønskede en godde` derfor og i det jeg kunne have mistet hele min indtjening v at være hjemme i dk for at jobbe m mine Vandskrækker i svømmehal Ishøj, derunder v Bycenter og som jeg kun lige magtede, i det jeg heldigvis jobber i varmvandsbassin, det var kun en hjælp og dejligt at tage væk fra værelset, i det jeg hele tiden nøs der gr., træk. Manager havde udover også bdt mig forlade og chekke ud af hotellet dagen efter og inden 11.00, i det hun nu nok var ret træt af mig og som nu havde hende oplyst omkring gummilister, som kunne være en kæmpe og billig forbedring af forholdene og for kommende gæsters tilfredshed og mig selv, som har planlagt at benytte dette hotel af ca 100 dg fremover årligt, i det mit arbejde, da var tæt på, når jeg var i dk. Dette havde jeg også haft korresponderet m ehhvervsafd på Zleep derfor og skrev til manager. Udover at jeg opdagede at hun nu efter at jeg skulle smides ud, havde hun også trukket beløb fra min visa konto, på den ekstra uge, som jeg havde reserveret og havde betalt for v ankoms. Det virkede luret og jeg blev nervøs om dette var et trick og da hun ikke havde oplyst mig derom, men bare gjort og som jeg brugte fl timer på at maile og ringe hende u hun tog og hvor hun bare lukkede case. Jeg måtte da ringe til aften kundeservice, som da kunne se at manager Barbara havde lavet en fejl, at trække mit restance beløb, i stedet for at refundere, men som hun derefter da skulle have tilbageført, i det jeg opdagede, men som jeg først ville kunne se på min konto mandag el tirsdag, som jeg fik at vide. I dag var det torsdag aften og jeg havde nu brugt ca 4 timer på dette, havde feber var syg og skaulle også pakke og nåede ej heller at,sige forvel til mine venner, i det nu måtte jeg bare lægge mig m hoved u dynen og håbe på at have det bedre næste morgen og pakke. Jeg havde v reservationsstart, fået at vide, at min rabat v en booking på over 7 dg., af 400,-kr., pr., nat var helt normalt og at jeg på hver en tid før kl. 14.00 samme dag, kunne chekke ud og få restancen tilbageført. Det er nu lykkes, dog uden en godde` af at have været blevet syg v hotellet pga. træk og samtidig blevet bedt om at chekke ud aftenen før og inden kl. 11.00 og blevet trukket yderligere beløb af ca en uge, som jeg havde betalt og uden at manager skriver at hun har begået en fejl. Jeg har nu modtaget beløb retur, dog u en undskyldning fra manager Barbara og at hun pbenbart ikke tager træk alvorligt, i det hun tidl., i mails skrev at ingen andre var syge, hvilket må være en løgn. Jeg er som regel aldrig syg og jeg kender til træk fra and hotel m samme vinduer i Lyngby, dog ved jeg at her har man klistret gummilister på døre og paneler og som har afhjulpet stærkt og i det jeg har boet der i ca 10 år og som jeg af venlighed skrev til manager, så hun kunne tage det alvorligt og at dette ikke var en virus og i det jeg kender mit helbred og at det var tydeligt at se, hvor megen træk og rysten af døre på deres gangareal i ml værelser.
Hotellet kan jeg derfor ikke på nuværende anbefale da fagliheden ikke er optimal og da man hæver på mit visakort uden at jeg er bevidst derom og bliver smidt ud syg.

Værelsestip: God udsigt
Dato for ophold: oktober 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Tak, brittv2015
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Barbara Vestphael Christensen, Direktør hos Zleep Hotel Ishøj, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. oktober 2021

Kære Britt,

Vi var desværre nødsaget til at bede dig om at forlade hotellet grundet upassende opførsel overfor mig, hotelmanageren, samt mit personale, samt manglende forståelse af vilkårene for et normalt hotelophold.

Du gjorde os opmærkesom på, at du ikke var tilfreds med værelset flere gange, hvor vi hver eneste gang tilbød dig et andet værelse. Hvilket du afviste hver gang. Da det absolut ikke er optimalt at bo på et hotel, som man ikke er tilfreds med, blev du naturligvis også tilbudt at tjekke ud tidligere end forventet mod refundering af de resterende nætter. Dette var du heller ikke interesseret i. Dog bad du om fuld refundering på et 18-dages ophold hos os hver gang. Som både mit personale og jeg har forklaret dig mange gange, er det ikke muligt at tilbyde et komplet gratis ophold á 18 dage.

Vi kunne forstå på dig, at du ikke havde et andet sted at bo og ikke var villig til at finde et andet hotel. Det er som sagt en rigtig ærgerlig situtation at stå i, når man ikke har et sted at bo. Det forstår vi godt. Dog er det ikke muligt for os som privat virksomhed at tilbyde et gratis ophold af denne grund.

Efter at have forklaret dig gentagne gange at vi ikke kunne tilbyde dig et gratis ophold, besluttede du dig desværre for at sende mange upassende og usammenhængende mails til mig direkte samt ringe til mig sent om aftenen og lægge beskeder, hvor du beskrev at du havde fået KOL på hotellet og derfor havde ret til at få et gratis ophold.
Du blev høfligt bedt om at stoppe med at insistere på et gratis ophold og at spamme usammenhængende mails. Da dette ikke blev respekteret, var vi nødsaget til at bede dig om at forlade hotellet for mit og personalets sikkerhed.

Vi beklager endnu engang, at du ikke var tilfreds med opholdet. Dog vil jeg igen gøre dig opmærksom, at du ikke er velkommen til at reservere et ophold hos os igen grundet denne uheldige oplevelse for os alle sammen. Jeg kan forstå, at du har kontaktet vores servicekontor for at blive booket ind igen gratis pga. en misforståelse. Dette kan ikke lade sig gøre.

God dag.

Med venlig hilsen

Barbara Vestphael
Hotel Manager, Zleep Hotel Ishøj

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 11. oktober 2021

Pænt hotel, men uden eftermiddags- og aften reception. Man tjekker ind via automat, og det kan være svært, at finde op på hotellet.
Værelset lugtede af kloak fra badeværelset, da vi kom. Der var ingen sæbe i dispenseren i bruseren, og i øvrigt heller ikke tryk nok på vandet til, at man ville kunne skylle det ud bagefter. Et håndklæde kasserede vi allerede ved udpakning, da det var fyldt med sminkepletter. Ikke godt nok…
Den generelle service var fin og morgenmaden var også ok. Men det virkede lidt til, at tjek af værelset inden udlejning var gået lidt for stærkt…
I øvrigt en fin aftale med Cafe A nedenfor hotellet, hvor man får 50% på alt mad.

Dato for ophold: oktober 2021
    • Værdi
    • Sted
    • Service
Tak, Grabobbe
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 2. august 2021

Zleep Hotel Ishøj ligger perfekt lige ved Ishøj indkøbscenter så hvad mere kan man forlange og services fra receptionen var altid med et smil og morgenmaden var perfekt og værelset pænt og rent og parkering lige ved hotellet så nemmer kan det ikke være og ja overlevede at selv skulle stå for indtjekning kunne jo ringe hvis man manglede hjælp og kommer gerne igen, har nogle gange overnattet på andre Zleep Hotellerne de er lige så gode ... :)

Dato for ophold: juli 2021
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, ReneSorensen1967
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Barbara Vestphael Christensen, Direktør hos Zleep Hotel Ishøj, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. oktober 2021

Tak for den flotte feedback! Vi er rigtigt glade for at se, I havde et godt ophold hos os.

Vi håber på at byde jer velkommen en anden god gang.
Med ønsket om en rigtig god dag.

Med venlig hilsen

Barbara Vestphael
Zleep Hotel Ishøj

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 26. februar 2020 fra mobile enheder

Reception var ikke åben ved ankomst (ca 22:30), selvom der på Hotel.com var lovet, at den var åben til kl 24. Så det tog meget tid at finde rundt og finde tjeck-ind og værelset. Det var meget svært at finde ind til hotellet og værelset, især pga den "labyrint-agtige" placering i et shoppingcenter og mangel på skilte.

Det lugtede meget af kloak på badeværelset (måske utæt vandlås). På selve værelset lugtede meget muggent, måske pga. skimmel i ventilation. Toilet var ikke rent (brune klatter under brættet). Der var ikke ordentligt rent på værelset, fx. var der lange hår i sengen.

Dato for ophold: februar 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, mortenkramer
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
EvaL4574, Chef  hos Zleep Hotel Ishøj, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. februar 2020

Hej Morten,

Jeg har lige fulgt op på det med hotels.com - der står der kan tjekkes ind frem til 00:00 dog kan der også tjekkes ind efter midnat.
Vores åbningstider fremgår også inde på hotels.com jeg tror desværre du har fået kigget forkert på åbningstider samt tjek ind tidspunktet.

Derudover har vi fået gjort det sådan at når man booker via hotels.com at man automatisk tilsendt en mail med hotellets åbningstider, samt et kort der indikere hvor man kan parkere får at komme tættest på indgang da vi ligger inde i Ishøj Bycenter - Du må meget gerne tjekke om du har modtaget denne mail, da vi kan se den er afsendt korrekt, men det er vigtigt for os at vide at denne mail går korrekt igennem til vores gæster.

Jeg kan se du har boet på et af vores nyrenoveret værelser, og jeg kan forsikre om der ikke er skimmel på dette værelse, da vi netop har renoveret hele badeværelset, samt udsugningen.
Jeg beklager hvis der har lugtet af kloak, det får vi set på med det samme.

Samt følger jeg lige op med housekeeping omkring rengøringen da dette ikke er acceptabel rengøring fra vores side. Og det er under ingen omstændigheder i orden.

En anden gang må du meget gerne tage direkte kontakt til receptionen om morgenen, så vi kan få sat action på de udfordringer der har været.

Med venlig Hilsen
Eva Larsen

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser