“Fantastisk frokostanretning”

Restaurant Fregatten
nr. 9 af 42 Restauranter i Greve
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Beskrivelse: ​VELKOMMEN OMBORD PÅ RESTAURANT FREGATTEN Med førsteparket til indsejlingen til Greve Marina og en central placering i den omgivende naturskønne Køge Bugt Strandpark, er Restaurant Fregatten et populært og velrenommeret spisested.​Hos os, midt i det summende liv på havnen, finder du os og vores selskabslokaler med det skønne vue over vandet.​En udsigt der med årstidernes skifte, lys, vind og vejr aldrig er den samme, men altid fantastisk. Vi har plads til alle. I en uformel og afslappet tone. Børnefamilier er betænkt med særlig afdeling med legetøj og tegnemuligheder - et sted hvor ungerne kan hygge sig så de voksne kan slappe af.​​Som en lille gode til de travle forretningsfolk eller børnenes iPad tilbydes gratis trådløst internet samt masser af parkeringspladser uden tidsbegrænsning.​Vi byder alle velkommen "ombord"​På hjertelig gensyn, Vi glæder os til at byde Jer velkommen.

Vi var 3 personer, som havde lyst til en frokost, men vidste ikke, hvor vi skulle tage hen. Efter at have googlet lidt faldt valget på Restaurant Fregatten, hvilket vi ikke fortrød. I disse corona-tider var buffetten udskiftet med forkost-platte. Der var så meget mad, så vi ikke kunne spise op, og da 2 af os har sort bælte i buffet, siger det ikke så lidt. Serveringen var helt i top, smilende og friske unge mennesker, så alt i alt en virkelig god oplevelse. Vi får gæster fra USA, når de slippes løs, og gæt hvor vi skal have en frokost, ja Restaurant Fregatten. Tak for en uforglemmelig oplevelse

Tak, Kenneth B

Anmeldt 28. juni 2020

Sammen med et vennepar havde vi besluttet, at prøve en frokost på Fregatten . Dette var dog en speciel oplevelse, pigerne valgte kryddersild samt stjerneskud , dette synes de var ok, uden dog at være en oplevelse over gennemsnittet. Vi mænd havde valgt Kahytsjomfruens Platte 198 kr. med 2 slags sild den marinerede var ok, men den røgede sild var meget tør,rødspættefileten virkede også lidt træt, yderligt skulle der være mørbrad med bløde løg samt bøf også med bløde løg, der kom 2 tørre af hver ind på samme tallerken, uden noget tilbehør overhovedet . Betjeningen var ok, dog tog det lang tid inden maden kom, hvilket sikkert skyldes manglende mandskab i køkkenet , sådan virkede det ihvertfald !
Det er lidt ærgerligt når der nu er kommet ny ejer, der havde gjort det rigtigt pænt inde i restaurant lokalet .

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Jr24421202
Anmeldt 3. februar 2020

Efter et langt udlandsophold havde vi inviteret vore børn og børnebørn til en sammenkomst.
Vi havde en rigtig god og hyggelig oplevelse af serveringspersonalet som bl. a. serverede steaks og wienerschnitzel. Absolut veltillavet mad.

Tak, X710DWjohnk
Anmeldt 1. februar 2020

Har flere gange haft mulighed for at nyde en god middag på Restaurant Fregatten I de smukke omgivelser på Hundige havn. Alle gange, både til festlige lejligheder og mere uformelle middage med familien har maden været super dejlig og anrettet flot. Senest i december var vi på besøg igen og nød nogle rigtige gode bøffer Jeg kan kun give min varmeste anbefaling. Altid god service og smilende personale. Senest var det Daniel vi havde fornøjelsen af og mere indlevende og servicemindet tjener skal man lede længe efter. Vi kommer helt sikkert igen⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Dato for besøg: december 2019
Tak, 201miar
Anmeldt 23. oktober 2019 fra mobile enheder

Fik buffet, som var af god kvalitet, dog ikke med overvældende mange retter. God og opmærksom betjening.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, 748henrikr

Rejsende, der kiggede på Restaurant Fregatten, kiggede også på

Har du været i Restaurant Fregatten? Fortæl om dine oplevelser!