“Et sted der kæler for detaljerne.”
Anmeldelse af Oliveto

Oliveto
Reservér bord
fre. 25/9
20:00
nr. 3 af 42 Restauranter i Greve
Anmeldt 25. januar 2020

Venlig og professionel betjening tilsat lune og humor. Hertil kommer maden, der er smagfuldt anrettet samt absolut kælet for. Skøn fantasifuld tapas samt gode vine.
Fantastisk dagens fisk så velsmagende.

Tak, 607perniller

Anmeldt 19. januar 2020 fra mobile enheder

Autentisk, veltilberedt middelhavsmad, fantastisk og imødekommende betjening og hyggelig atmosfære. Vi kommer gerne igen.

Tak, pouleriksehested
Anmeldt 11. januar 2020

Jeg har skrevet om Oliveto for 2 år siden, nu trænger den til at få min vudering igen - har de holdt den flotte stil, eller er standarden dalet?
Lad mig sige det straks - de er som vin blevet bedre med årene. Og servicen er helt i top når det er vanskelige kunder som os. Alt bliver leveret som vi kræver: bøffen stegt, tilbehørets mængde og vores specielle ønsker til vinen opfyldes med saft og kraft.
Priserne er absolut i overensstemmelse med de friske råvarer, det møre kød, vinen og deres fantastiske deserter - husk at få kaffen med.. :)

Tak, svendb2015
Anmeldt 19. december 2019 fra mobile enheder

Super hyggelig stemning, lækker mad og rimeligt prisniveau. Daniel er meget nærværende! Anbefaler Havnevej 7 i Mosede.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Voyage18215951825
Anmeldt 6. november 2019

Hyggeligt lokale. De enkelte retter bærer præg af omhu i køkkenet omkring såvel tilberedning som præsentation. Enkelt men fleksibelt menukort plus ofte et par ekstra muligheder. Personlig og interesseret betjening.

Dato for besøg: november 2019
Tak, BOSSER2013

Rejsende, der kiggede på Oliveto, kiggede også på

Greve, Greve Kommune

Greve, Greve Kommune

Har du været i Oliveto? Fortæl om dine oplevelser!