“En super Italiens restaurant”
Anmeldelse af Zio Lino

Zio Lino
nr. 2 af 38 Restauranter i Greve
Anmeldt 9. august 2021

VI har nu prøvet stedet nogle gange - Oplevelsen er hver gang den samme gode oplevelse.

Lækker veltillavet mad, god stemning, super personale med smil på læben.

Vi kommer sikkert igen igen igen.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Jan L

Anmeldt 8. maj 2021 fra mobile enheder

Fantastisk mad.
Velproportionerede retter
Tro mod den italienske madkultur
Spændende vine
Kan kun sige at det er absolut et besøg værd.
Gør det gerne igen og igen og igen...
Betjeningen i en klasse for sig selv..

Dato for besøg: maj 2021
Tak, larsl714
Anmeldt 13. oktober 2020 fra mobile enheder

Super fint spisested hvis man er til italiensk mad, gode vine, hyggelig stemning og god betjening, kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: september 2020
Tak, poulerikp516
Anmeldt 28. august 2020 fra mobile enheder

Fantastisk god mad til overkommelige priser, dejlig mad og god betjening. Hyggeligt sted , husk at bestille bord der er næsten altid fuld hus i weekenden.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, carsteno336
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Super dejlig mad, super venlig betjening og meget overkommelige priser. Fik en 3 retters menu med oksemørbrad til hovedret for 350 kr

Tak, MC-Andersen

Rejsende, der kiggede på Zio Lino, kiggede også på

Greve, Greve Kommune

Har du været i Zio Lino? Fortæl om dine oplevelser!