“Sød betjening, men halvdyr mad i tvivlsom kvalitet.”
Anmeldelse af Felix Cafe&Steakhouse

Felix Cafe&Steakhouse
Spisemuligheder: Reservationer
Beskrivelse: KVALITET HYGGELIGSTEMNING MØRE BØFFER Felix Cafe&Steakhouse byder dig indenfor til en madoplevelse i særklasse og en hyggelig atmosfære. Vi fokuserer på at give vores gæster en unik madoplevelse og en god betjening. Vores kokke har mange års erfaring og udtrykker deres viden og kundskab gennem vores menu. På Felix Steak House har vi stor fokus på kvalitet, hvilket afspejler sig i smagen af vores mad..
Anmeldt 6. august 2021

Sød betjening, men halvdyr mad i stærkt tvivlsom kvalitet. Ikke et sted jeg vil anbefale. Placeringen og udepladserne dog gode.

Tak, Traveltrollmagic

Anmeldt 15. juli 2021

Dette spisested er dejligt uformelt, med veltillavet mad og altid venligt personale. Kan varmt anbefales!!

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 102mariannea
Anmeldt 8. marts 2020

Super lækker mad og meget sødt personale, kan varmt anbefales, flot indrettet. Vi havde et dejligt besøg

Dato for besøg: marts 2020
Tak, kirilouiseo
Anmeldt 22. februar 2020 fra mobile enheder

Felix Steakhouse kan virkelig anbefales.
Venlige og smilende tjenere. Hurtig betjening. Bøfferne virkelig møre. Kommer helt sikkert der igen.

Dato for besøg: februar 2020
2  Tak, pertho2016
Anmeldt 6. januar 2020 fra mobile enheder

Hyggelig og uformel café som vi har besøgt et par gange efterhånden. Dejlig brunch lørdag/søndag og lækker aftensmad. Der er absolut ikke sidste gang vi er der. Kan klart anbefale stedet

1  Tak, hislis

Rejsende, der kiggede på Felix Cafe&Steakhouse, kiggede også på

Glostrup, Brøndby Kommune

Har du været i Felix Cafe&Steakhouse? Fortæl om dine oplevelser!