“Ikke altsammen er lige godt. Hold dig til det sikre.”

Sallie's Restaurant & Snack Bar
Anmeldt 26. januar 2020

Indretningen og temaet var nok den primære oplevelse.

Burgerne var gode - men ikke bedre end en af de mange andre burger restauranter.
Vi bestilte også en tomatsuppe og en ceasar salat. Salaten var ikke særlig interessant og tomatsuppen måtte vi sende tilbage, da der ikke var nogle ved bordet, der synes, at den smagte af noget der havde med tomater at gøre. Mere en kryddersuppe af en slags.
Selvom vi sendte suppen tilbage med en forklaring, så skulle vi stadig betale for den, da regningen kom.
Når man så også skal betale 30 kr. for en kande postevand og ender med at betale 830 kr. for to voksne og to børn - så er det samlede indtryk skuffende.

Vi kan anbefale kaffeshake og vanilieshake. Undgå den med banan, da den ikke er det man ville forbinde med en banan milkshake.

Tak, FrederikHL

Anmeldt 14. januar 2020 fra mobile enheder

Vi spiste her 3 personer og maden var langt over hvad vi forventede!
Det var en af de bedste burgere jeg har fået og stedet var i øvrigt meget fedt og holdt i en super fed Amerikansk stil.
Jeg kommer helt sikkert igen, men så skal personalet huske at smile lidt mere

Dato for besøg: juli 2019
Tak, RasmusGleerup
Anmeldt 12. januar 2020

Kom forbi til en sen frokost på en regnfuld eftermiddag.
Har kørt forbi mange gange, men nu skule det være.
Med det samme man kommer ind kan man mærke at det er lykkes at skabe et lille stykke amerikansk kultur på Roskildevej- hverken for lidt eller for meget.
Indretningen er i diner stil men ikke overdrevet som det ellers hurtigt kan blive.
Vi bliver mødt af en sød tjener som smilende og venligt finder os et bord.
Efter et kik på menukortet bestiller vi Sallie’s Original Cheeseburger og Sallie’s Hot Wheel Pepper Burger Sallie’s Classic Fries og mac and cheese, Sallie’s Original Lemonade.
Drikkevare kommer hurtigt og maden kort tid efter.
Alt er vel tilberedt, hjemmelavet og yderst velsmagende.
Et super måltid, super sød betjening, god stemning alt til en fornuftig pris…
Vi kommer helt sikker igen.

1  Tak, Ditzel
Anmeldt 18. december 2019 fra mobile enheder

Var her til frokost og vi fik super dejlige burger, burger som en burger skal være. Dejligt tilbehør og super betjening, gode milkshake
Kommer helt sikkert igen

Dato for besøg: december 2019
Tak, saint1234
Anmeldt 15. december 2019 fra mobile enheder

Fremragende burgere, bøffen var stegt perfekt. Vi bestilte 4 burgere, og alle 4 var perfekte. Og til en god pris

Dato for besøg: december 2019
Tak, LeifEJensen

Rejsende, der kiggede på Sallie's Restaurant & Snack Bar, kiggede også på

Glostrup, Brøndby Kommune

Har du været i Sallie's Restaurant & Snack Bar? Fortæl om dine oplevelser!