“Frokost”
Anmeldelse af TOBAKSGAARDEN

TOBAKSGAARDEN
nr. 8 af 23 Restauranter i Assens
Anmeldt 21. oktober 2020 fra mobile enheder

Vi har idag været i caféen til frokost. Vi fik hver 2 stykker smørrebrød, det var super lækkert, flot anrettet og serveret af en smilende tjener.
75kr pr mand og vi blev rigeligt mætte.
Vi kommer helt sikkert igen

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, 576maleneg

Anmeldt 20. september 2020

Man får fantastisk betjening og flot højt belagt smørrebrød (til små priser, så alle kan være med) der kan konkurrere med de mest kendte restauranter.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Per M
LasseTajmer, Direktør hos TOBAKSGAARDEN, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. september 2020

Tak for din venlige anmeldelse.

Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fik en dejlig frokost. Lidt forskelligt. Æggekage, pariserbøf, burger og et stjerneskud. Alle retter smagte godt, med æggekagen som favoritten. Frisk betjening. Kan klart anbefale.

1  Tak, KIMHOLM
Anmeldt 10. februar 2020 fra mobile enheder

Vi var på besøg i Assens og ønskede noget frokost på en hverdag. En hurtig søgning afslørede at Tobaksgaarden tilbød smørebrød til meget rimelige priser. Min partner bestilte æg og rejer, samt en rødspættefilet og Jeg bestilte rødspættefilet og roastbeef. Rødspættefileten, var varm og frisk, rejemaden, var med stenbidderrogn og citron og roastbeef maden var med pickles, og hjemmelavede ristede løg. 4 stk. smørebrød og to café lattes for kun 230 kr. ! Behagelige omgivelser, hurtig og venlig betjening. Kan afgjort anbefales

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, 853mikkels
LasseTajmer, General Manager hos TOBAKSGAARDEN, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. februar 2020

Tak for din fine anmeldelse.

Anmeldt 17. november 2019 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig sted med fint menukort og godt udvalg af øl Fik en fynsk æggekage Masser af bacon Velsmagende Mine venner var også meget tilfredse med deres mad Kan helt sikkert anbefales

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Wilsten
LasseTajmer, Direktør hos TOBAKSGAARDEN, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. november 2019

Dejligt at høre, tak for din fine anbefaling.

Rejsende, der kiggede på TOBAKSGAARDEN, kiggede også på

Har du været i TOBAKSGAARDEN? Fortæl om dine oplevelser!