TripAdvisor

Anmeldelse af TOBAKSGAARDEN

TOBAKSGAARDEN
nr. 12 af 32 Restauranter i Assens
Anmeldt 17. november 2019 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig sted med fint menukort og godt udvalg af øl Fik en fynsk æggekage Masser af bacon Velsmagende Mine venner var også meget tilfredse med deres mad Kan helt sikkert anbefales

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Wilsten
LasseTajmer, Direktør hos TOBAKSGAARDEN, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. november 2019

Dejligt at høre, tak for din fine anbefaling.

Anmeldt 13. august 2019

Frokost tallerken
Lidt kedelig anretning med hverdagspålæg, spegepølse med remoulade og ristede løg til 129 kr.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Larsen122
Anmeldt 13. november 2018

Det har virkelig været mit ynglings sted at spise, men jeg synes at kvaliteten er faldende og samtidig er priserne stigende. De sidste 2 gange har det ikke været særlig godt. Et stjerneskud, hvor fisken var stegt alt for meget, og anden gang var en sandwich hvor brødet var ristet så meget, at det var vanskeligt at skære.
Anne fik Tobaksgaarden op og køre, lad det nu ikke løbe ud i sandet.
Vh. Hanne Dauglykke

Dato for besøg: november 2018
Tak, Hanne D
Anmeldt 10. november 2018

Droppede tilfældigt ind på byrundtur. Utrolig hyggeligt cafésted med bio-indgang, sofahygge, bytte-bøger-område og udstillinger på 1.sal.
Fik "bare" lidt varmt at drikke og lidt snack. Go' og sød betjening. Et af nabobordene fik smørrebrød serveret, og dem kastede vi lange øjne efter. Hold da op nogle flotte store smørrebrød, som skal prøves næste gang vi er i Assens.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Dorte R
Anmeldt 20. juni 2018 fra mobile enheder

Efter noget kørsel mellem Svendborg og Assens havde jeg ca en halv time mellem to forretningsmøder og ville bare finde en hurtig kop kaffe og et stykke brød.

Assens har ikke mange caféer men i Tobaksgaardens café fik jeg den lækreste frokost bestående af 3 meget flotte håndmadder for KUN 65 kr.

Lækkert frisksmurt mad i løbet af 5 minutter • var oven i købet heldig med lidt solstrejf og sad udenfor og nød maden selv om jeg kun havde kort tid.

Jeg kommer helt sikkert igen og anbefaler gerne til andre der skal til Assens eller omegn.

Heidi Støvring
Fredericia

Dato for besøg: juni 2018
Tak, H_Stoevring

Rejsende, der kiggede på TOBAKSGAARDEN, kiggede også på

Har du været i TOBAKSGAARDEN? Fortæl om dine oplevelser!