“Fantastisk lille perle af natur og kiosk m alt.”
Anmeldelse af Baagø Havnekiosk

Baagø Havnekiosk
nr. 10 af 23 Restauranter i Assens
Anmeldt 24. juli 2020

Virkelig dejlig sted at besøge, naturen og stemningen i havnen er en super oplevelse.
Meget veludstyret kiosk m dagligvarer som en sejler har brug for.
Personalet meget venlige, rart at handle med.
Anbefales fuldt ud.
Kommer her bestemt igen.

Tak, Pirjo P

Anmeldt 16. juli 2020

Vi var på cykel og skulle leje dyne og sengelinned for en nat til to personer. Det kostede 400 kr. i havnekioske uden kvittering. Så find anden løsning, hvis du er på cykel og skal overnatte på naturcentret eller på campingpladsen

Tak, 464karint
Anmeldt 1. august 2019

Altid en fornøjelse at komme ned til Marianne i kiosken. Stort udvalg og altid glad betjening. Vi kommer gerne igen :-)

Dato for besøg: august 2019
Tak, Leon K
Anmeldt 2. august 2018 fra mobile enheder

Vores 2. Besøg på Baagø i sejlbåd. Vi kom denne gang heller ikke længere end til havnen. Det var præcis som ved vores sidste besøg for 4 år siden.

⭐️Storsmilende betjening i kiosken.
⭐️Imødekommende og hjælpsomme lokale.
⭐️Fint udvalg af diverse dagligvarer og andre fornødenheder.
⭐️Rene og pæne bade-/toiletforhold.
⭐️ Bedste strand jeg har set i Danmark.

Her er så dejligt og så meget venlighed og smil, at jeg næsten kunne få lyst til at blive øbo.☀️

Dato for besøg: august 2018
Tak, kristinalausten
Anmeldt 13. juli 2017 fra mobile enheder

Dejligt at der var et sted man kunne købe kaffe, forskellige madvarer og drikkelse . Der var desværre middagslukket nogle timer.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Ally T

Rejsende, der kiggede på Baagø Havnekiosk, kiggede også på

Har du været i Baagø Havnekiosk? Fortæl om dine oplevelser!