“Super god service”
Anmeldelse af Baagø Havnekiosk

Baagø Havnekiosk
nr. 10 af 32 Restauranter i Assens
Anmeldt 1. august 2019

Altid en fornøjelse at komme ned til Marianne i kiosken. Stort udvalg og altid glad betjening. Vi kommer gerne igen :-)

Dato for besøg: august 2019
Tak, Leon K

Anmeldt 2. august 2018 fra mobile enheder

Vores 2. Besøg på Baagø i sejlbåd. Vi kom denne gang heller ikke længere end til havnen. Det var præcis som ved vores sidste besøg for 4 år siden.

⭐️Storsmilende betjening i kiosken.
⭐️Imødekommende og hjælpsomme lokale.
⭐️Fint udvalg af diverse dagligvarer og andre fornødenheder.
⭐️Rene og pæne bade-/toiletforhold.
⭐️ Bedste strand jeg har set i Danmark.

Her er så dejligt og så meget venlighed og smil, at jeg næsten kunne få lyst til at blive øbo.☀️

Dato for besøg: august 2018
Tak, kristinalausten
Anmeldt 13. juli 2017 fra mobile enheder

Dejligt at der var et sted man kunne købe kaffe, forskellige madvarer og drikkelse . Der var desværre middagslukket nogle timer.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Ally T
Anmeldt 4. juli 2017

kiosken har næsten alt hvad man lige mangler, verdens bedste nybagte morgenbrød, høflig og glad betjening , sælger deres eget kød fra skotsk højlandskvæg , som græsser på øen .kan stærkt anbefales med en af de lækre øl fra hancock bryggeriet, mødested for campister, bådfolket og øens beboere om fredagen til "HAPPY HOUR". altid tid til en snak og en smil. alle mændende sidder der sammen med deres børn og spiser morgenbrød og kikker ud over vandet og den gyldne regel, ikke for meget snak for morgenstund har guld i mund. dagens absolutte højdepunkt.

et dejligt sted til en udflugt , en uges ferie eller et havneanløb. Prøv det og i vil ikke blive skuffet. Jeg er campist på 10 år. Men PAS PÅ , livet her på øen er stærkt vanedannende.

Dato for besøg: juli 2017
2  Tak, JohnE1894
Anmeldt 1. august 2016

Har lige været sejlende til Bågø, endnu et af vores favorit steder når vi er på disse kanter. Damerne i havnekiosken er bare så søde og hjælpsomme. Altid en glad bemærkning, altid tålmodige også når børn har svært ved at vælge hvad slags snold eller is det nu skal være. Bare så skønt, at der findes den slags naturtalenter endnu. Tak piger! Også tak for en god sludder med havnefogeden. Skønt at nogen endnu har tid til det.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, Maj-Britt C

Rejsende, der kiggede på Baagø Havnekiosk, kiggede også på

Har du været i Baagø Havnekiosk? Fortæl om dine oplevelser!