Super

Meget interessant museum! Billig entre. Få en rundvisning eller brug appen, som er overordentlig... læs mere

Anmeldt d. 17. juli 2020

Hammel, Danmark

Anmeldt d. 17. juli 2020 fra mobile enheder

Meget interessant museum!
Billig entre.
Få en rundvisning eller brug appen, som er overordentlig godt lavet.
Den app er bedre end de fleste jeg har prøvet på museer.
Man må ikke gå glip af de spændende facts om stedet.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, Line3400
Anmeldt d. 2. juli 2020

Vi var blevet anbefalet at se Ernst's samling. Det var virkelig interessant. Ydermere gav billetten adgang til 2 ekstre nuseer.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, ole h
Anmeldt d. 9. juli 2019 fra mobile enheder

Fin have, men selve samlingen lider af at man ikke rigtigt kan komme til at se sølvtingene på nært hold, da man skal stå bag røde bånd.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, Birte L
Anmeldt d. 18. juli 2018

En fin illustration om sølvsmede og fabrikker i Danmark og især en meget fin run dvisning i hjemmet. En meget flot samling

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, palle w
Anmeldt d. 1. marts 2015

jeg anede ikke, at der lå så spændende en samling af møbler, sølvvarebutikker, smykker og meget andet i Assens. Vi fik en rungdvisning af en særdeles engageret dame, der fortalte levende og spændende om alle de mange, mange ting, der er i huset, hvor Frederik Ernst har boet og indrettet huset, der står, som han har sat det. Meget, meget interessant! Absolut et besøg værd.

Dato for oplevelse: februar 2015
1  Tak, Sasapil