Tina B
Korsør, Danmark

Intet specielt

Anmeldelse af Marcussens Hotel
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 15. maj 2024
Hotellet lå perfekt nær gågaden, mini byen, kirken og havnen. Selve værelset var ok og rent. Dog kedeligt man ikk kunne åbne for luft om natten, da værelset lå i stueetagen. Manglede dog bedre service fra personalet, flere gange fik man svaret; det ved jeg ikke … uden at tilbyde at finde ud af det…. underlig service. Syntes desværre ej om at man ikk selv kan vælge hvornår man vil spise… men maden var dejlig og vægbilledet i restaurant flot.
Dato for ophold: maj 2024
Problemer med denne anmeldelse?
Go to your Happy Price
537 kr.
    23.1 km fra Marcussens Hotel
    Vis flere hoteller i Assens
    Anmeldt d. 13. maj 2024 fra mobile enheder

For de penge vi har betalt synes vi at vi har haft et fantastisk ophold. Maden utrolig lækker. Ej standard mad. Kan i den grad anbefales
    Ligger dejligt tæt på havn.
    Værelser ok
    Kunne dog godt bruge et udeområde men der er så mange skønne steder i nærheden der kan bruges i stedet

Tak, Lisbeth H
    Anmeldt d. 12. maj 2024

Vi kommer aldrig igen.
    Vi fik værelse i annekset, som ligger bagved hotellets køkken. Klemt inde mellem 3 bodegaer. Hvor 2 af dem var meget larmende.
    Værelset lugtede meget kraftigt af agurkesalat - eddike -. Når man ville lufte ud fik man alt mados fra hotellets køkken lige ind på værelset. Samt sang fra værtshuse og summende udluftning fra hotellet.

Da vi påklagede dette kunne vi første dag ikke få et nyt værelse. 2.dagen blev vi tilbudt et andet værelse dog mod ekstra tillæg. Da det var weekend, var der også yderligere ekstra tillæg på 175 kr. Pr. Pers pr nat - altså 700 kr ialt - derfor takkede vi nej til nyt værelse, da det i forvejen var for dyrt.
    Slet ikke pengene værd. Maden, som var med i opholdet, var ok, men absolut ikke en gastronomisk oplevelse.
    Da vi påklagede lugten fra værelset ved udtjekning, blev vi mødt af en fornærmet receptionist.

Så nej vi kommer aldrig igen og kan ikke anbefale det til nogen.

Værelsestip: Book fra start et værelse med udsigt og undgå ophold med mad. Man kan købe al a carte. Man må ikke bruge udendørs terrasse ved måltider.
    • Rejsetype: Rejste med venner
    Tak, camillatue
    Daniel Juul, Ejer hos Marcussens Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. maj 2024

Kære Camilla

Tak for dine anmeldelser på forskellige sites. Da vi desværre må konstatere den er fuld af fejl og du har valgt at kommunikationen skal foregår på disse sites, så er vi desværre nødt til at rette fejlene i anmeldelse. Disse er faktuelt forkert.

- Da vi er et byhotel i en købstad er alle gader omkring hotellet naturligvis bygget op som en købstad var dengang. Derfor i sagens natur en maritim og hyggelig stemning. Derfor undre det os at du bedømmer os på der er liv omkring hotellet.
    - Da vi har et eksternt firma til rengøring, har vi naturligvis forelagt dem om de gør rent i agurkesaft eller eddike. De kan oplyse at de bruger svanemærkede rengøringsmidler, til at rengøre værelserne på hotellet. Det er første gang vi hører at nogen af vores værelser lugter af agurkesalat.
    - Da vi kan se du har boet i stuen og vores udsugning er i ca. tredje sals højde, kan det undre os det kan give gener på stueplan.
    - Eftersom der ikke er noget galt med værelset kan vores gæster ikke vælge frit efter godt befindende, og slet ikke når der ikke kan konstateres nogen fejl eller mangler, blot at vi er et by hotel !
    - Vi er selvfølgelig kede af at middagene ikke rammer jeres smag, dog kan vi glæde os over vores øvrige gæster var glade for maden og roste det meget. Samtidig må vi også konstatere at vi ikke kan gøre alle tilfredse.
    - Den pågældende receptionist prøvede at være imødekommende og ville kompensere dig for jeres drikkelse. Ikke vi er enige i din påstand, men da vi er i et servicefag forsøger vi at imødekomme vores gæster. I dit tilfælde var det ikke muligt. Derfor besluttede receptionisten at slette de to kander vand I havde fået hen over weekenden.

Vi sætter til daglig stor pris på vores mange tusind gæster om året, dog må vi indrømme der også er en håndfuld i løbet af en sæson vi ikke ønsker at se på vores hotel igen. Der skal være rimelighed med folks opførsel.

Anmeldt d. 21. april 2024 fra mobile enheder

“Træt” hotel, der flere steder godt kunne bruge lidt renovering. For lille bar-område man har prøvet at løse med et dødsygt værelse på 1.sal.
    God morgen og aftensmad og virkeligt sødt og imødekommende personale, især i restauranten.
    Godt udgangspunkt for at besøge andre byer/steder på Fyn.

Dato for ophold: april 2024
    Tak, Brian B
    Anmeldt d. 3. april 2024

Min kone gav mig en 2 dages julegave deal til Marcussens hotel. Vi har i marts og april forsøgt at bestille; Men de har blot 1 ledig i september.
    Det er ganske enkelt for usselt, da man skal bruge gavekortet indenfor 1 år.
    Marcussens hotel burde afsætte flere værelser til formålet, når de kan se deal salget.
    Det er så ringe, at vi ikke engang kan får os til at forære beviset væk.
    Vi vil i stedet bruge Momondo eller Trivago
    Vh
    Olgapolk

Dato for ophold: april 2024
    1  Tak, Palle A
    Anmeldt d. 28. februar 2024

Lækker mad, virkelig god morgenbuffet, venligt personale.
    Sengene var dog meget klar til udskiftning (og har været det længe) , da man tydeligt kunne mærke fjedrene i hulningen i midten. Endvidere larmede fjedrene hver gang, man vendte sig.

Dato for ophold: februar 2024
    Tak, tinnao165