Helle J
Danmark

Hyggelig stemning i dejlig dansk provinsby tæt på by og vand

Anmeldelse af Marcussens Hotel
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 28. jan. 2024
Hvad får du i København for 1500 kr (1 person)?

I Assens får man: 2 overnatninger, 2 morgenmad, 2 x aftensmad 3 retter, ok værelser og tæt på vand, skov og hyggelig by med hyggelige butikker med venligt personale.
Vi besøgte Marcussens hotel i slutningen af januar 2024. Værelserne var pæne rene, og det var resten af hotellet også. Personalet var flinke og imødekommende. Der var mange mennesker, og stemningen var god. Både mad og vin smagte godt. Ikke fin gourmet mad, men pænt anrettet og smagte super fint.
Vi gik en tur ned af hovedgaden og besøgt bl.a. butikken : Vinspecialisten. Mega hyggeligt butik, hvor man også lige kunne sidde og få en gang at drikke. Både sommer og vinter vil jeg anbefale at tage til Assens.
Dato for ophold: januar 2024
5,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Få bonusser med One Key
  • Hotels.com
9.5 km fra Marcussens Hotel
Få bonusser med One Key
  • Hotels.com
10.5 km fra Marcussens Hotel
    13.6 km fra Marcussens Hotel
    Gratis parkering
    Facaden til reception og ferielejligheder
    Go to your Happy Price
      • Vio.com
      • ZenHotels.com
      17.8 km fra Marcussens Hotel
      Gratis wi-fi
      When walking through here, you truly feel like you entered the most beautiful and serene place. I instantly fell in love with it and hope you will too.
      • Official Hotel Site
      • eDreams
      24.9 km fra Marcussens Hotel
      Go to your Happy Price
      • Agoda.com
      15.4 km fra Marcussens Hotel
      Vis flere hoteller i Assens
      Anmeldt d. 22. november 2023 fra mobile enheder

Ankommer til hotellet kl ca 16 fredag eftermiddag.
      Får så af vide at vi skal spise kl 17.45
      Morgenmad lørdag 7.45 aftensmad 19.30
      Ikke noget man selv kan bestemme
      Bliver fortalt vi skal være i annekset
      Fin størrelse på værelset
      Sengen var meget gammel , vi lå i 2 huller på madrassen
      Bruseren sprøjtede vand ud alle mulige andre steder end der hvor den skulle
      Brusekabinen var utæt så vandet kom ud på gulvet
      Utrolig meget larm i restauranten så ikke et sted man havde lyst til at sidde og hygge sig
      35 min så var vi færdig med vores 3 retters menu og tilbage på værelset
      Ikke et sted vi kommer igen

Dato for ophold: november 2023
      Tak, Mette P
      Anmeldt d. 17. november 2023

For 3. gang besøgte vi hotellet - 2 overnatninger - Vi anbefaler stedet meget! De leverer fint værelse, super lækre middage med god betjening, super morgenbord, fantastisk drikkepakke, meget venligt personale. Og til en rigtig god pris!
      Vi kommer igen!

Værelsestip: Husk at købe drikkepakken - den er billig!
      Dato for ophold: november 2023
      Tak, 539kurtc
      Anmeldt d. 30. oktober 2023 fra mobile enheder

Jeg havde 2 skønne dage på hotellet.
      Rigtig god mad, godt værelse, gode tjenere.
      En rigtig hyggelig stemning på hotellet. Helt klart et besøg værd. Hotellet ligger lige ved havnen, hvor der er en masse fin natur tæt på.
      Hovedgaden er fyldt med en masse dejlige butikker.

Rejsetype: Rejste alene
      Tak, Claus H
      Anmeldt d. 19. oktober 2023 fra mobile enheder

Hyggeligt ophold på Marcussens Hotel, hvor vi var på 2 overnatninger i annexet i et lyst og udmærket værelse med gode senge.
      I opholdet fik vi dejlig morgenmad med æg, friskbagt brød, oste, juices og meget mere.
      Da vi havde booket hotellet som en deal, fik vi også 3 retter aftensmad, som var veltillavede retter af gode råvarer. Betjeningen var ligeledes god, selv om holdet mest bestod af unge mennesker. Disse unge kendte til dét at give service.

Værelsestip: Der tilbydes drikkepakke til 300 kr. pr. person under opholdet. Pakken tilbyder husets vine, 2 slags øl samt sodavand ad libitum.
      Tak, SusVedel
      Anmeldt d. 13. oktober 2023

Et dejligt hotel , med god atmosfære.
      Slidte værelser som fungerer fint.
      Vi havde købt en deal med 2 overnatninger og 3 retters menu begge aftener.
      Rigtig god veltilberedt mad begge dage, samt god morgen buffet.
      En stor tak til det meget venlige og i mødekommende personale, og en særlig tak til Sabato for den gode service ved aftenmads servering, tak for smil og god humor:)
      Käte og Michael
      ref. 173967