Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

Dette hotel rummer alt hvad man har brug for når man vil have et par fridage og blive forkælet.

Perfekt beliggenhed tæt på gågaden og havnen. Gratis parkering lige ved hotellet. Værelset var meget rent. Generel høj rengøringsstandard på hele hotellet. Vi havde købt ophold med 3-retters menu og drikkepakke. Al mad var flot anrettet og smagte så lækkert. Alle personaler var ALTID søde og hjælpsomme og meget smilende. Stor ros til personalet.
Vi kommer snart igen.

Tak, NannaJeppesen
Anmeldt d. 1. august 2020

Ville have mig en weekend til og slappe af i, og tog så Marcussen hotel da det lød godt, og må sige, jeg blev meget overrasket, som gør jeg vil,have mig en weekend mere, hotellet er rent og pænt, værelserne er pæne, rene, og der er hvad man skal bruge, så er der maden, den er vildt godt, kokken formår virklig og lave noget mad der virklig smager af rigrig godt mad, mørt og lækkert, desserten i top, og så bliver hvert bord betjent af kompetent personale, der ved hvad god betjening er, hvert bord får på en god måde forklarer hvad maden er og hvordan den er fremstillet og hvad den indeholder, vil man have vin til, ved personalet, hvad vin er og den bliver forklaret på en god måde. Morgen maden er også lækkert, meget af det er hjemme lavet, og smager lækkert, selv de bløde æg er perfekte. Og ellers kan man hygge sig inden døre for eksempel er der en ligge gang mellem receptionen og værelser, hvor man kan sidde og nyde udsigten ud til havnen, ud over det er Assens en by hvor man sagtens kan få tiden til og gå, der er en lang hovedgade med butikker, og så er der 3 museer, som er spændene, i sær er der Ernsts samlinger, den er virklig meget spændene, og man kan hente en app. Hvor man så kan lytte til de ting man lige ser hvor man står. Og ellers lige uden for hotellet sejler færgen til Baagø, sejltid ca 45 min. Det er en lille ø hvor man i godt vejr sagtens kan få tiden til og gå, og man kan leje en cykkel som man så kan pedale øen rundt på. Marccussens hotel,er et gammelt velbevaret hotel, ved genforeningen i 1920 skulle alle møde op på hotellet hvor man så kunne afgive sin stemme til gen foreningen, Assens var i øvrigt det sted man sejlede til Jylland der det jo dengang ikke var bro forbindelser.
Så alt i alt, kan jeg på bedste vis varmt anbefale marccussens hotel.

Værelsestip: Kan anbefale værelse med havudsigt
Tak, studie4
Anmeldt d. 27. juli 2020

Vi havde 3 nætter her for at se os omkring i by og på land , og det var et fint værelse og rigtig fin mad ,alle dage , morgenmaden var også meget fint og betjeningen var søde og smilende , så det var en god oplevelse vi gerne gentager .

Tak, egeskov2014
Anmeldt d. 22. juli 2020

Grunden til de to stjerner skyldes ene og alene den gode mad. Min veninde og jeg fik værelse nr. 234 i Annekset, og det var i vores øjne ikke egnet til beboelse, vi følte os i fængsel. Vi havde ½ udsigt til en kalket væg, da den anden halvdel af vinduet var materet, og sådan var det med to vinduer. Vi tog hjem en dag før tid, da vi ikke kunne holde ud at være der. På hotellets hjemmeside står der, at "værelserne er holdt i lys skandinavisk stil" - det kalder jeg falsk varebetegnelse. Der var en køkkenniche med en elkedel, men ingen glas eller krus! Der var ingen bademåttte, og det isnende koldt at stå på gulvet - heller ingen varme på rørene, så ens våde håndklæder kunne tørres.

Tak, Trip304110
Anmeldt d. 20. juli 2020

Vi havde to overnatninger i et værelse med havneudsigt, vi gik flere timer rundt i Assens, en hyggelig by med rigtig mange flotte gamle️ huse, hyggelig lille havn med nogle rigtig gode isvafler.
Maden var god og der var nok af den og vin og øllet var også godt.
Et hotel vi godt kunne finde på, at besøge igen.

Tak, MichaelD7881