“Hyggelig”
Anmeldelse af Cafe Banken

Cafe Banken
nr. 2 af 23 Restauranter i Assens

Fik kaffe og utrolig lækker gulerodskage. Meget hyggeligt lokale. Venlig betjening.
Havde givet 5 stjerner hvis der ikke havde været så støvet i vindueskarmene...

Dato for besøg: november 2020
Tak, Annette T

Anmeldt 3. september 2020

Fik en kop kaffe og god kage; valgte henholdsvis chokolade- og gulerodskage. Begge var udmærkede. Husk at benytte WC i boksen bagefter. det er en sjov oplevelse!

Tak, Hans L
Anmeldt 30. august 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted, men middelmådig mad. Fik en ok burger, min kone fik nachos, hvor tilbehøret var alt andet end lækkert.
Hun fik serveret en skål fyldt med noget tilbehør der sejlede rundt i “mælk og vand”.
Vi spurgte tjeneren om hvad det var, og hun fortalte det var salsa’en og den fedt fattige creme fraise.
Vi bad om at få det i hver sin skål, hvilket vi fik, men stadig ikke noget der var “spiseligt”
Nævnte det for tjeneren da han tog tallerknerne, men han kommenterede ikke en gang på det.
Såå vi kommer der nok ikke igen

Tak, PoulBerthelsen
Anmeldt 26. august 2020 fra mobile enheder

Hyggelig Cafe spisested der ligger i hjertet af Assens. Vi besøgte den er par gange i august og kan kun anbefale. Lækker tilberedt mad, pæne portioner og super høflige og flinke tjenere.

Tak, Jan_M_55
Anmeldt 22. august 2020

Meget kedelig mad.
Fik herregpårdsbøf med pommesfrit, kødet var mega tørt og kedeligt, kødet kan købes bedre i Netto og meget tørre pommesfrit.
Fik kyllingesandwich, den var egentlig okay, men der var alt for meget dressing, så det svømmere rundt, og sandwichbrødet var et helt flutes, alt for meget brød.
Så øv

Tak, 913inah

Rejsende, der kiggede på Cafe Banken, kiggede også på

Har du været i Cafe Banken? Fortæl om dine oplevelser!