“Hyggeligt sted at spise med god mulighed for at spise udenfor ”
Anmeldelse af Cafe Banken

Cafe Banken
nr. 3 af 25 Restauranter i Assens

Dejligt sted at spise en frokost. Vi fik en mexicansk burger og en salat med gedeost. Med en stor vand og en stor fadøl kostede det 300 kr. En yderst rimelig pris. Maden var frisk og udmærket. Og de unge mennesker, som betjente os, var særdeles søde, venlige og servicemindede. Kan klart anbefales til en enkel frokost.

Tak, KurtBuhl

Vi besøgte Banken to gange på en uge. Virkeligt lækkert mad til yderst rimelige priser. Valgte at sidde ud mod vejen da gårdhaven er kedelig og mangler hygge.

Men virkelig anbefalelses værdig hvor man får value for money.

Tak, CarstenBJ456

Superhyggelig gårdhave, og venlig betjening, skulle bare en køld øl, og blev behandlet som grever og baroner.
Et besøg værd.

Tak, NielsOleL
Anmeldt 30. maj 2020

Stor oplevelse at spise på Banken i dag. 4 tjenere til +-100 gæster, der var travlt men de gjorde det SÅ perfekt og med et stort smil.
Gæster og tjenere hyggede sig i et stort selskab og alle nød den virkeligt lækre mad.
Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Lars H
Anmeldt 20. februar 2020 fra mobile enheder

Lokalerne emmer af nostalgi og gamle dage hvor stedet blev brugt som bank
Højt til loftet giver stedet en fin fornemmelse af noget særligt
Trods det lidt fine og lidt storslåede er der hyggeligt og rart og betjeningen venlig
Kaffe og kage til meget fair pris
Kaffen er god og man blev tilbudt opfyldning
Æbletærten kan anbefales

Dato for besøg: februar 2020
Tak, LineOgBrian

Rejsende, der kiggede på Cafe Banken, kiggede også på

Har du været i Cafe Banken? Fortæl om dine oplevelser!