TripAdvisor

Anmeldelse af Cafe Banken

Cafe Banken
nr. 3 af 32 Restauranter i Assens
Anmeldt 7. august 2019 fra mobile enheder

Sad i deres hyggelige gårdhave. Super hurtig betjening. Fik laksesandwich og kyllingesandwich, hvilke begge smagte godt og var det mad vi havde brug for. Desværre blev det regnvejr, så vi rykkede indenfor. Sad fint i ro og mag og fik spist færdig.

Tak, Lildholdt

Anmeldt 4. august 2019

Vi har spist mange gange på Banken over de sidste år, og jeg synes normalt, at det er god mad.
Men de 2 sidste gange vi har været der, har jeg bestilt schnitzel, og de har begge været utrolig tørre. (det synes jeg ikke, at de har været tidligere)
Her til aften, var kødet helt sort, og paneringen tør som en skosål. Jeg ved ikke om det er fordi, at de måske er begyndt at lave schnitzlen på forhånd, fryse den og opvarme den igen i frituren? Det virker sådanne. Men kødet som er ca. 2 mm. tyk, var helt sort og fuldstændig gennemstegt.
Så bestil ikke schnitzel - men de andre ting, vi har fået har været ok.

Tak, 79linem
Anmeldt 3. august 2019 fra mobile enheder

Dejlig frokost. En fik burger. Den var meget velsmagende. En fil salat med unghane. Salaten var super lækker og over al forventning. Dejlig gårdhave. God og venlig betjening.
Var bedre end det umiddelbart så ud til udefra. Gårdhaven kan klart anbefales fremfor at sidde ude ved vejen.

Tak, christinalouiseh2017
Anmeldt 30. juli 2019

God mad, rigtig fin service og hyggelig terrasse.
Alle vores special ønsker blev tilgodeset.
Især den lækre chokolade milkshake og de danske retter kan anbefales.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 8henriette
Anmeldt 27. juli 2019 fra mobile enheder

Frokost på udendørs område. Hurtig og venlig betjening, fantastisk mad til meget rimelig pris. Kan varmt anbefales!

Dato for besøg: juli 2019
Tak, BenteB511

Rejsende, der kiggede på Cafe Banken, kiggede også på

Har du været i Cafe Banken? Fortæl om dine oplevelser!