“Dejlig brunch”

Cafe Tee time
nr. 13 af 24 Restauranter i Assens
Køkkener: Moderne
Anmeldt 12. august 2021

Havde reserveret brunch til 2 til kl. 10.30 og blev bestemt ikke skuffet.
1. anretning med dejlig varm øllebrød med flødeskum, lune rundstykker med pålæg og ost.
2. anretning med scrambled eg, bacon og pølser med kernefuldt rugbrød samt frisk tomatsalat.
3. anretning til den søde tand med blød kage og pandekager
Dertil bobler eller morgenbitter samt kaffe/the og juice ad libitum

Kan rigtig godt lide konceptet med at brunchen bliver serveret i 3 lækre og rigelige portioner i stedet for som buffet, da det begrænser madspildet til et minimum og gør det hele overskueligt
Venligt personale og det hele i hyggelige lokaler og skønne omgivelser. Kan varmt anbefales og kommer gerne igen ;-)

Tak, 677carstenf

Anmeldt 5. august 2021

Rigtig god mad til pengene og super god stemning samt betjening.

Ud over dette gamle men store og dejlig flotte værelser.

Tak, 61mistg
Anmeldt 3. august 2021

vi var på et ophold med overnatning.
vi fik et stort og dejligt værrelse med bad. og et stort plus var marie antoinett bordet så jeg endelig kunne sidde ortdenligt og lægge min makeup stort plus. vi blev modtaget af den sødeste resturant chef, hjælpsom og imødekommende. vi fik god menu om aftenen, maden var veltilberedet og vi sat i en hyggelig stue.
morgen maden er dog lige til at springe over. sløv betjening og kedelig mad. den blev serveret og der gik mega tid mellem at hun kom med noget. så Lejf gav op på kaffe kop nr to og vi kørte til et konditori i stedet for.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Gitte L
Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Brunch med fine serveringer- bl a lække øllebrød med flødeskum. Bobler/ bitter- scrable eeg -laks osv kaffe juice a libetum ad libetum. Stor værdi for pengene.
Skønne omgivelser.
Frisk opmærksom betjening med coronaoverblik/hensyn.

Tak, BackPacker316853
Anmeldt 21. juli 2021

Vi havde købt 2 deals med kaffe/kage, middag, morgenmad og overnatning i dobbeltværelse. Ved bestillingen talte vi i telefon med en på stedet, som oplyste, at vi kunne få 2 dobbeltværelser med "delt badeværelse" Vi fik bekræftet, at badeværelset kun skulle deles af disse to værelser, så det accepterede vi. (Coronarsisikoen gør, at vi ikke ønskede at dele badeværelse med andre end det par vi rejser sammen med.
Ved ankomsten kunne vi konstatere, at der er 3 eller 4 værelser om at dele badeværelset! Da vi gør opmærksom på vores ønske ved reservationen, kunne Jonas blot beklage. Vi gjorde dernæst opmærksom på, at der hængte almindelige frottehåndklæder på badeværelset (Coronasmitterisiko), og at der ikke var håndsprit fremme på hele 1. salen hvor fællesstue, værelser og badeværelser er. Hertil beklagede Jonas og lovede at fjerne håndklæderne og sætte sprit frem. Det skete desværre aldrig!
Trods dialogen med Jonas om Corona, blev vi aldrig bedt om at vise Coronapas.
Vi bemærkede ikke en eneste gang, at der blev afsprittet når gæster forlod bordene.
Maden var ikke interessant, og kaffen smager af billig pulverkaffe.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Carsten T

Rejsende, der kiggede på Cafe Tee time, kiggede også på

Har du været i Cafe Tee time? Fortæl om dine oplevelser!