“Spotdeal ophold”
Anmeldelse af Restaurant Roulv

Restaurant Roulv
nr. 9 af 25 Restauranter i Assens

Havde et par dejlige dage i Assens, og spiste 2 gange i Roulv.
Maden var god, med et par enkelte svipsere, bl.a. min kartoffel var ikke god.
Kan dog godt anbefales.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, NielsOleL

Anmeldt 25. februar 2020

Vi overnattede på Marcussens Hotel, hvor restauranten ligger. Maden var mægtig god, skinke til forret og plankesteg bagefter, med megen grønt.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 1307anders
Anmeldt 10. november 2019

Vi spiste i restauranten som en del af et pakkekøb.Maden var udmærket, men ikke noget særligt. Hvis man bliver anvist et bord langs indervæggen kan det knibe med belysningen.
Morgenmaden var super god!

Dato for besøg: november 2019
Tak, Ole H
Anmeldt 18. oktober 2019

Vi besøgte restauranten i forbindelse med miniferie, hvor der var 1 ret den første aften og 2 retter den anden aften.
Begge dage fik vi flot anrettede retter, der var yderst velsmagende og med en dejlig rødvin til.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Aksel H
Anmeldt 17. oktober 2019

Vi tog chancen og spiste lokal. Vi fik en fremragende 4 retters menu med 0,5 hvidvin og 1 flaske rødvin til 1100 kr. Udemærket betjening. Husk at bestille bord.

Dato for besøg: december 2018
Tak, SofieG736

Rejsende, der kiggede på Restaurant Roulv, kiggede også på

Har du været i Restaurant Roulv? Fortæl om dine oplevelser!