TripAdvisor

Anmeldelse af Restaurant Roulv

Restaurant Roulv
nr. 9 af 32 Restauranter i Assens
Anmeldt 18. oktober 2019

Vi besøgte restauranten i forbindelse med miniferie, hvor der var 1 ret den første aften og 2 retter den anden aften.
Begge dage fik vi flot anrettede retter, der var yderst velsmagende og med en dejlig rødvin til.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Aksel H

Anmeldt 17. oktober 2019

Vi tog chancen og spiste lokal. Vi fik en fremragende 4 retters menu med 0,5 hvidvin og 1 flaske rødvin til 1100 kr. Udemærket betjening. Husk at bestille bord.

Dato for besøg: december 2018
Tak, SofieG736
Anmeldt 17. oktober 2019

Udover Assens, Fåborg og Svendborg var vi begejstrede for en tur ud på Helnæs. Vi foretog også en rundtur på Tåsinge med besøg i Brejninge kirke.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Rejsely
Anmeldt 13. september 2019

Aldrig har jeg oplevet så ringe et måltid - og med en absolut ligegyldighed fra tjenerne, da dette blev påpeget til dem. Pinligt er det eneste ord, som alt i alt kan beskrive oplevelsen, som jeg og min gamle mor havde. Der blev serveret købte Daloons dybfrosne "Nachos" burgere for os (de var dog lige blevet smidt ned i noget friture, før serveringen). Den føde var mere egnet til den ringeste burger joint end en restaurant, hvorfor dette sted slet ikke har ret til at betegne sig som restaurant.
Min søn er køkkenchef på en restaurant i Kbh. og vi er enige om, at der skal magen til frækhed til at servere den slags mad for sine kunder, og derefter total negligerer kritikken.
PINLIGT- PINLIGT - PINLIGT!

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, SorayaA33
Anmeldt 8. september 2019 fra mobile enheder

Vi får anvist bord i restauranten , hvor der er en del gæster, men kan se de har fået deres mad.
Vi venter dog ca. 1/2 time på vores mad.
Stjerneskud var flot i udseende, det var veltilberedt og smagte fint.
Burger bøffen var velsmagende.
En lækker dressing til hver ret ville have løftet begge retter.
Fin frokost.

Dato for besøg: september 2019
Tak, MetteGehring

Rejsende, der kiggede på Restaurant Roulv, kiggede også på

Har du været i Restaurant Roulv? Fortæl om dine oplevelser!