“Bøf på sten”
Anmeldelse af Restaurant Frederik IX

Restaurant Frederik IX
nr. 3 af 26 Restauranter i Assens
Anmeldt 12. februar 2024

Afslappet, god og hurtig betjening og lækker mad... selv Barnets nachos var lavet med omhu.

Vi kommer igen...............

Dato for besøg: februar 2024
    • Stemning
Tak, Jhallengreen

Anmeldt 12. september 2023 fra mobile enheder

Jeg har prøvet at glemme vores oplevelse på restauranten hen mod midten af august.
Men den dukker hele tiden op igen. Det varer nok længe før erindringen om serveringen af “ Mørbrad a la Creme “ forsvinder.
En tallerken, det består af pommes frites (acceptable) og så en udflydende tynd vælling, bestående af nogle stumper “ kød “, angiveligt af mørbrad, men i så fald af den dårlige ende, for det var mest sener og fedt og hårdt kød (?). Det hele svømmede rundt i en fed gullig væske, med tydeligt gult smeltet fedtstof, tilsat nogle enkelte skiver dåsechampignon, og en smule ubestemmeligt snittet grønt. Det var uspiseligt, og jeg tilkaldte den unge servitrice, der hurtigt fjernede tallerkenen. Og ikke andet, selv om jeg 2 gange bad hende fortælle køkkenet om serveringen, sidst ved betaling, Gad vide, om hun ikke turde. Og gad vide, om der i det hele taget har været en kok eller anden professionel i det køkken, siden man kan servere sådan noget. Jeg tvivler.
Min kones Gambas Rejer var heller ikke den store oplevelse. Hverken kvalitet- eller kvantitetmæssigt. 3 store rejer i en lille cocotte, med en skefuld pandeafkogt ovenpå, løg ? Men ok, KUN 99 kr.

Dato for besøg: august 2023
Tak, helle56
Anmeldt 21. juli 2023

Fantastisk sted med utrolig lækker mad. Betjeningen er venlig og imødekommende, trods travlhed. Vi fik hurtig betjening og drikkevarer, og maden kom inden for kort tid, vi fik stonegrill, som vi bestemt ikke fortrød, mørt, saftigt og smagfuldt kød.

Dato for besøg: juli 2023
    • Stemning
Tak, Marie W
Anmeldt 6. april 2023

Efter en hyggelig tur i det sydfynske kom vi forbi denne cafe. Slatten rejecocktail - fiskefilet som var fiskepinde formet som en filet. Jeg har sjældent fået så dårlig mad. Synd at standarden er så lav og kommer selvfølgelig ikke igen!

Dato for besøg: april 2023
Tak, CarinaS4
Anmeldt 31. juli 2022 fra mobile enheder

Når man går ud og spiser skal det være bedere end det vi laver derhjemme.
Bearnaisesauce af værste art og og en bøf som serveres på varm Sten hvor du selv skal stege den. Rimeligt farligt med en 500 grader varm Sten som tallerken.
Det bliver altså bare en kedelig bøf når der hverken ef smør eller nogen Form for krydderi på og skidtet brænder fast.

Dato for besøg: juli 2022
Tak, Henrik L

Rejsende, der kiggede på Restaurant Frederik IX, kiggede også på

Assens, Fyn og Øer

Har du været i Restaurant Frederik IX? Fortæl om dine oplevelser!