“Sublim mad og god betjening”
Anmeldelse af Restaurant Frederik IX

Restaurant Frederik IX
nr. 3 af 24 Restauranter i Assens
Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Sublim mad og god service.
Restauranten er velbesøgt, og med god grund.
Vi fik deres Filet Steak. Den var saftig og smagfuld.
Man steger den selv ved bordet på en 400 gr varm plade, så man får den som man ønsker.
Servicen var virkelig god med søde og gæstfri personale og god betjening.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Lena Rosenqvist T

Anmeldt 24. maj 2021 fra mobile enheder

Langsom men sød betjening, som trak vurdering op på 3.
Wienerschnitzel temmelig sej, ville have en bagekartoffel i stedet for pommes til en af retterne, den kostede 19,- selv om pommes ikke blev serveret.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Lone T
Anmeldt 7. august 2020

Det er bare så godt , at vi kommer igen igen og køre gerne turen fra 7330 Brande (. Min søn kan kun siger Bøf på sten) det er det han vil have og den er bare så super god hver gang. Så var det slut på sommerferie og dagen i dag kørte vil til Frederik lX .Og fik en super god Bøf på sten , Vand til hunden og sød personale .

Tak, Lo7330
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Lækker vellavet mad, høflig betjening, plads til at der er børn med, så gør det jo heller ikke neget at prisen er til at betale. Kommer igen

Tak, Jan_M_55
Anmeldt 25. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fik bord i gårdhaven som havde fint læ. Vi bestilte gambasrejer og rejecocktail til forret. Begge dele hurtig serveret og velsmagende. Derefter fik vi filetbøf som vi selv tilberedte på en 400 grader varm lavasten. Særdeles velsmagende. De unge herrer der serverede, var både opmærksomme og behagelige. Meget fine vinpriser. Husets vine smagte ganske godt. 2x forret, 2x hovedret, 1/2 flaske hvid og 1/1flaske rød = 742 kroner

2  Tak, mogensl506

Rejsende, der kiggede på Restaurant Frederik IX, kiggede også på

Har du været i Restaurant Frederik IX? Fortæl om dine oplevelser!