“Lækker vellavet mad, høflig”
Anmeldelse af Restaurant Frederik IX

Restaurant Frederik IX
nr. 3 af 23 Restauranter i Assens
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Lækker vellavet mad, høflig betjening, plads til at der er børn med, så gør det jo heller ikke neget at prisen er til at betale. Kommer igen

Tak, Jan_M_55

Anmeldt 25. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fik bord i gårdhaven som havde fint læ. Vi bestilte gambasrejer og rejecocktail til forret. Begge dele hurtig serveret og velsmagende. Derefter fik vi filetbøf som vi selv tilberedte på en 400 grader varm lavasten. Særdeles velsmagende. De unge herrer der serverede, var både opmærksomme og behagelige. Meget fine vinpriser. Husets vine smagte ganske godt. 2x forret, 2x hovedret, 1/2 flaske hvid og 1/1flaske rød = 742 kroner

Tak, mogensl506
Anmeldt 5. juli 2020

Lækker mad og prøv deres steak, som man selv tilbereder på grill sten ved borden ( man får en fin instruktion). Store fine portioner til en pris hvor alle kan være med. Alt sammen serveret med et smil og en kvik bemærkning.

Tak, Torben R
Anmeldt 5. juni 2020

Jeg vil virkelig gerne anbefale at prøve deres grill sten serveringer.
Vi havde ingen særlige forventninger til stedet, men vi blev mødt af sød betjening og oplevelsen med at stege sin egen mad var virkelig sjov og anerledes! Vi hyggede os virkelig meget med dette.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Allan P
Anmeldt 8. oktober 2019

Maden er af rigtig fin kvalitet og er meget varieret, og er man til en god bøf er man ikke gået forkert, en klassiker er altid XL Kongesteak eller andet kød på stonegrill som er perfekt til enhver smag:)

Dato for besøg: august 2019
Tak, patrickcsp

Rejsende, der kiggede på Restaurant Frederik IX, kiggede også på

Har du været i Restaurant Frederik IX? Fortæl om dine oplevelser!