“Overraskende godt!”
Anmeldelse af Restaurant Frederik IX

Restaurant Frederik IX
nr. 4 af 25 Restauranter i Assens

Jeg vil virkelig gerne anbefale at prøve deres grill sten serveringer.
Vi havde ingen særlige forventninger til stedet, men vi blev mødt af sød betjening og oplevelsen med at stege sin egen mad var virkelig sjov og anerledes! Vi hyggede os virkelig meget med dette.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Allan P

Anmeldt 8. oktober 2019

Maden er af rigtig fin kvalitet og er meget varieret, og er man til en god bøf er man ikke gået forkert, en klassiker er altid XL Kongesteak eller andet kød på stonegrill som er perfekt til enhver smag:)

Dato for besøg: august 2019
Tak, patrickcsp
Anmeldt 7. august 2019 fra mobile enheder

Super spisested hvor der kæles for maden, og hvor man har råd til at betale. Der er plads til alle børn og voksne. Servering foran restaurant og i baghave. Flink og høflig betjening. Absolut et besøg værd.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Jan_M_55
Anmeldt 7. august 2019 fra mobile enheder

Vi kommer altid tilbage til Frederik IV i Assens.
Specielt deres Stonebeef er de specialister i at lave og servere.
Det er altid en god oplevelse til rimelig pris.
God og venlig lokal betjening. Her er ikke opstyltet snobberi, men ægte venlighed mixet af professionalisme, rare mennesker og god mad.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, JacobSchreiner
Anmeldt 29. december 2018 fra mobile enheder

Personalet var yderst venlige, og klar til at hjælpe med diverse ting. Dejlig mad, kan klar anbefale deres Hot Stone Grill! Det er en vinder

Dato for besøg: december 2018
Tak, KC_Butterball

Rejsende, der kiggede på Restaurant Frederik IX, kiggede også på

Har du været i Restaurant Frederik IX? Fortæl om dine oplevelser!