“Hyggeaften - supper lækker mad”
Anmeldelse af Restaurant Frederik IX

Restaurant Frederik IX
nr. 4 af 25 Restauranter i Assens
Anmeldt 7. august 2019 fra mobile enheder

Super spisested hvor der kæles for maden, og hvor man har råd til at betale. Der er plads til alle børn og voksne. Servering foran restaurant og i baghave. Flink og høflig betjening. Absolut et besøg værd.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Jan_M_55

Anmeldt 7. august 2019 fra mobile enheder

Vi kommer altid tilbage til Frederik IV i Assens.
Specielt deres Stonebeef er de specialister i at lave og servere.
Det er altid en god oplevelse til rimelig pris.
God og venlig lokal betjening. Her er ikke opstyltet snobberi, men ægte venlighed mixet af professionalisme, rare mennesker og god mad.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, JacobSchreiner
Anmeldt 29. december 2018 fra mobile enheder

Personalet var yderst venlige, og klar til at hjælpe med diverse ting. Dejlig mad, kan klar anbefale deres Hot Stone Grill! Det er en vinder

Dato for besøg: december 2018
Tak, KC_Butterball
Anmeldt 19. oktober 2018

Vi bestilte 2 x salat med kylling, bacon, ananas og karry.
Vores frokost-favorit, dog ikke der.
Vi har aldrig -ALDRIG- fået kylling med den skumgummi-agtige konsistens som vi fik der. Kødet var små klumper på størrelse med hasselnødder, og bløde som vingummi med en smag af friture. Bacon var også blød, og slet ikke sprødt, til gengæld var salaten frisk og sprød som den skal være, og brødet var også ok.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Lise A
Anmeldt 12. september 2018 fra mobile enheder

Maden var okay til prisen, serveret af søde og opmærksomme tjenere. Revelsben med meget kød på, serveret med stor bagt kartoffel og hvidløgssmør, herregårdsbøf af godt kød. Vi blev mætte.
Hyggeligt sted med gårdhave.
Ikke handicapvenlig, toiletter ned ad stejl kældertrappe.
Vi kommer igen.

Dato for besøg: september 2018
Tak, Henriette F

Rejsende, der kiggede på Restaurant Frederik IX, kiggede også på

Har du været i Restaurant Frederik IX? Fortæl om dine oplevelser!