“Aftensmad ”

Strandporten, Local Food
nr. 5 af 23 Restauranter i Assens
Anmeldt 22. oktober 2020 fra mobile enheder

Fantatisk aftensmad

Vi besøgte Strandporten den sidste aften i vores efterårsferie. Allerede da jeg ringede og bestilte bord blev jeg mødt af en venlig og imødekommende person.

Det var en stille aften på restauranten, men alligevel var tjeneren venlig og trods mundbind meget sød og smilende. Maden smagte fantastisk og man kunne smage de friske og veltilberedte råvare. Vi kan varmt anbefale et besøg her.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, brianrU7940LM
mortent838, Ejer hos Strandporten, Local Food, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. oktober 2020

Tak for de pæne ord, vi er så glade for tilfredse gæster!
Håber at se jer igen en anden gang.

Anmeldt 6. oktober 2020 fra mobile enheder

Vi var et par, der fik en helt ok frokost i den fine café. Retterne var enkelt sammensat og af gode råvarer

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, 72steen

Tak, og på forhåbentlig gensyn!

Anmeldt 2. september 2020

Vi fik en treretters menu og det var virkelig velsmagende. Startede med lækre løgringe og ørredchips. Vinene fra Agger er velsmagende men lidt kostbare. Dessert og kaffe indtaget udendørs.

Dato for besøg: september 2020
Tak, H_Egedorf

Vi er glade, når i som gæster er glade!
Håber vi ses igen!

Anmeldt 30. juli 2020

Vi havde fået anbefalet stedet med gode lokale specialiteter. Det var ikke imponerende. Jeg fik en røget ørred med salat og dressing. Fisken var lille, men smagte ok, der var et bjerg af salat som var svært at spise på det lille bræt det blev serveret på. Det samme gjorde sig gældende for pålægsbrættet som min ledsager fik. Der skulle være en tallerken til at spise på. (det foreslog vi også da vi gik) Der var ingen præsentation ved servering. 357,- synes vi ikke det var værd.
Der må være bedre steder i Assens.

Tak, hbothmann

Tak for dit synspunkt!

Anmeldt 26. juli 2020

Hyggelig cafe på havneområdet, med lokale lækkerier - godt og usnobbet og meget flinkt personale- god udendørs servering også

Tak, O3024UMkirstenm

Tak!
Og forhåbentlig på gensyn!

Rejsende, der kiggede på Strandporten, Local Food, kiggede også på

Har du været i Strandporten, Local Food? Fortæl om dine oplevelser!