“Virkelig lækkert”
Anmeldelse af Strandporten, Local Food

Strandporten, Local Food
nr. 5 af 23 Restauranter i Assens
Anmeldt 2. september 2020

Vi fik en treretters menu og det var virkelig velsmagende. Startede med lækre løgringe og ørredchips. Vinene fra Agger er velsmagende men lidt kostbare. Dessert og kaffe indtaget udendørs.

Dato for besøg: september 2020
Tak, H_Egedorf
mortent838, Ejer hos Strandporten, Local Food, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. oktober 2020

Vi er glade, når i som gæster er glade!
Håber vi ses igen!

Anmeldt 30. juli 2020

Vi havde fået anbefalet stedet med gode lokale specialiteter. Det var ikke imponerende. Jeg fik en røget ørred med salat og dressing. Fisken var lille, men smagte ok, der var et bjerg af salat som var svært at spise på det lille bræt det blev serveret på. Det samme gjorde sig gældende for pålægsbrættet som min ledsager fik. Der skulle være en tallerken til at spise på. (det foreslog vi også da vi gik) Der var ingen præsentation ved servering. 357,- synes vi ikke det var værd.
Der må være bedre steder i Assens.

Tak, hbothmann

Tak for dit synspunkt!

Anmeldt 26. juli 2020

Hyggelig cafe på havneområdet, med lokale lækkerier - godt og usnobbet og meget flinkt personale- god udendørs servering også

Tak, O3024UMkirstenm

Tak!
Og forhåbentlig på gensyn!

Anmeldt 17. juli 2020 fra mobile enheder

Jeg ved ikke om det gør sig gældende for andre cafeer i Assens, men det er enormt prisværdigt at de serverer lokale varer og at de ved hvor deres fødevarer kommer fra.
Særligt øllen og ostebrættet kan anbefales.

Tak, Line3400

Tak for besøget og de pæne ord, (Der er ingen andre i Assens der er så konsekvente med lokale varer som vi er, det er en del af vores "DNA")

Anmeldt 13. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse - lækker velsmagende mad. Hyggelig stemning og god service - skønt tanke med lokale råvarer.

Tak, Mette_Brix
mortent720, Ejer hos Strandporten, Local Food, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. juli 2020

Tak Mette, håber at se dig/jer igen.

Rejsende, der kiggede på Strandporten, Local Food, kiggede også på

Har du været i Strandporten, Local Food? Fortæl om dine oplevelser!