“Fantastisk burger og mega”

Diyar Cafe og Steak House
nr. 6 af 23 Restauranter i Assens
Anmeldt 18. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk burger og mega sprøde fritter i hyggelige omgivelser. Dejlig betjening og bestemt ikke sidste gang

Tak, Pilen68

Anmeldt 22. juni 2020 fra mobile enheder

Vi fik leveret pizza ifm ferie ophold og de var lækre og friske råvarer og leveret som aftalt så kan kun anbefale dem.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, CarstenBJ456
Anmeldt 14. januar 2019

Fik en oksefilet med pommes, som var helt fint. Prisen var blot 79 kr. - så yderst overkommeligt. Restauranten er ren og indbydende. Personalet er smilende og yder en fin service.

Dato for besøg: januar 2019
Tak, Loui E
Anmeldt 1. november 2018

Meget sød og rar ung mand som betjente os. Vi fik en meget frisk frokost, kyllingesalat og sandwich med tunmousse og tilbehør. Wauv det smagte virkelig virkelig godt. Er i forvejen retter, som vi jævnligt spiser, så synes vi har et godt sammenligningsgrundlag. Kommer helt klart her igen næste gang vi er i Assens.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Dorte R
Anmeldt 11. maj 2018 fra mobile enheder

Vi har nu besøgt dette sted en del gange, og smagt forskellige ting fra menukortet. Og hver gang har både mad og betjening været i top.
Og med en atmosfære der minder om en rigtig amerikansk cafe/restaurant.
Dette sted skal i simpelthen opleve. En sand perle i det vestfynske.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Mads R

Rejsende, der kiggede på Diyar Cafe og Steak House, kiggede også på

Har du været i Diyar Cafe og Steak House? Fortæl om dine oplevelser!