“God kvalitet til pengene”

Diyar Cafe og Steak House
nr. 7 af 25 Restauranter i Assens
Anmeldt 14. januar 2019

Fik en oksefilet med pommes, som var helt fint. Prisen var blot 79 kr. - så yderst overkommeligt. Restauranten er ren og indbydende. Personalet er smilende og yder en fin service.

Dato for besøg: januar 2019
Tak, Loui E

Anmeldt 1. november 2018

Meget sød og rar ung mand som betjente os. Vi fik en meget frisk frokost, kyllingesalat og sandwich med tunmousse og tilbehør. Wauv det smagte virkelig virkelig godt. Er i forvejen retter, som vi jævnligt spiser, så synes vi har et godt sammenligningsgrundlag. Kommer helt klart her igen næste gang vi er i Assens.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Dorte R
Anmeldt 11. maj 2018 fra mobile enheder

Vi har nu besøgt dette sted en del gange, og smagt forskellige ting fra menukortet. Og hver gang har både mad og betjening været i top.
Og med en atmosfære der minder om en rigtig amerikansk cafe/restaurant.
Dette sted skal i simpelthen opleve. En sand perle i det vestfynske.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Mads R
Anmeldt 8. maj 2018 fra mobile enheder

Indenfor er interioret i amerikansk dinners stil.

Jeg vil give stedet 4 stjerner for kvalitet sammenlignet med pris.

Retterne er utroligt billige i hjemmelavet kvalitet.
Hakkebøffen var håndformet og velstegt, deres tunsandwich var delikat i et sprødt velsmagende brød og deres spagetti carbonara var vel kogt og i en rigelig portion.

Et sted jeg godt vil anbefale hvis du er til “dinners” til en rimelig penge.

Dato for besøg: maj 2018
1  Tak, 871danh
Anmeldt 28. april 2018 fra mobile enheder

Hurtig og venlig betjening.
Vi fik mexicansk burger, med fritter og chili mayonnaise og hot salsa.
Burgeren var tilpas stærk, godt med jalapenos og den "hotte" salsa, gjorde at der kunne tilføjes yderligere styrke, hvis man havde lyst.
Kommer gerne igen.

Dato for besøg: april 2018
1  Tak, mgs496

Rejsende, der kiggede på Diyar Cafe og Steak House, kiggede også på

Har du været i Diyar Cafe og Steak House? Fortæl om dine oplevelser!