“Fantastisk beliggenhed”
Anmeldelse af Havnegrillen Assens

Havnegrillen Assens
nr. 21 af 23 Restauranter i Assens

På vores rundtur på Fyn fandt vi denne Cafe’. Der var ikke så mange mennesker men vi fik en meget venlig modtagelse. En spændende Havnegrill med indendørs plads til flere gæster. I sommerperioden er der en pragtfuld udendørs servering.
Vi glæder os til et genbesøg i sommersæsonen. Tak for denne gang!

Dato for besøg: november 2020
1  Tak, Haven1633

Vi kom 6 personer til frokost. Maden kom super hurtigt, men var desværre utrolig dårlig. Stenhårde frikadeller, kolde og bløde tarteletskaller, smagsløse pomfritter, pølsemiks med stenhårde pølseskiver. Kommer der aldrig igen og kan kun anbefale at man finder et andet sted.

Dato for besøg: november 2020
Tak, Annette T
Anmeldt 10. november 2019

Meget almindeligt spisekort, lynhurtig og venlig betjening og udsigten fejler absolut ikke noget. Et besøg værd!

Dato for besøg: november 2019
Tak, Ole H
Anmeldt 24. september 2019

Vi kommer omkring klokken 19 og må spørge om der i det hele taget er åben. De fleste lys var slukket. Stole sat op på bordene og gulvet i spisesalen vasket.
Der skulle være åben til 21? Måske ikke interesseret i kunder? Alle der kom efterfølgende spurgte ligeledes om der var lukket.
Jeg bestiller en halv grillkylling og bliver overtalt til en ovnkylling. Af tidshensyn?
Det vil jeg stærkt fraråde. Kyllingen var ikke som en ovnkylling skal være. Se billedet taget efter jeg havde spist noget af den. Skindet var ikke sprødt, men helt blød og meget salt. Kyllingen bar meget præg af at være genopvarmning og overtilberedt. Var tør og slet ikke spændende. Virkede som om de lige skulle af med en rest.
Det må være sidste gang jeg spiser andet end is her. Beklager!

Dato for besøg: september 2019
Tak, Helle-65er
Anmeldt 20. september 2019 fra mobile enheder

Dårlig service og mad.
De er også kendt for enorm dårlig hygiejne. Jeg tør ikke spise derfra. . . . .

Dato for besøg: september 2019
Tak, lunahoffbeck

Rejsende, der kiggede på Havnegrillen Assens, kiggede også på

Har du været i Havnegrillen Assens? Fortæl om dine oplevelser!