TripAdvisor
Assens
Tilføj
Indbakke
Søg

“Udsigten er et stort plus.”
Anmeldelse af Havnegrillen Assens

Havnegrillen Assens
nr. 20 af 32 Restauranter i Assens
Anmeldt 10. november 2019

Meget almindeligt spisekort, lynhurtig og venlig betjening og udsigten fejler absolut ikke noget. Et besøg værd!

Dato for besøg: november 2019
Tak, Ole H

Anmeldt 24. september 2019

Vi kommer omkring klokken 19 og må spørge om der i det hele taget er åben. De fleste lys var slukket. Stole sat op på bordene og gulvet i spisesalen vasket.
Der skulle være åben til 21? Måske ikke interesseret i kunder? Alle der kom efterfølgende spurgte ligeledes om der var lukket.
Jeg bestiller en halv grillkylling og bliver overtalt til en ovnkylling. Af tidshensyn?
Det vil jeg stærkt fraråde. Kyllingen var ikke som en ovnkylling skal være. Se billedet taget efter jeg havde spist noget af den. Skindet var ikke sprødt, men helt blød og meget salt. Kyllingen bar meget præg af at være genopvarmning og overtilberedt. Var tør og slet ikke spændende. Virkede som om de lige skulle af med en rest.
Det må være sidste gang jeg spiser andet end is her. Beklager!

Dato for besøg: september 2019
Tak, Helle-65er
Anmeldt 20. september 2019 fra mobile enheder

Dårlig service og mad.
De er også kendt for enorm dårlig hygiejne. Jeg tør ikke spise derfra. . . . .

Dato for besøg: september 2019
Tak, lunahoffbeck
Anmeldt 29. juli 2019

Var kørt turen for at smage den fynske Gourmet Hotdog, den havde de så ikke og vidste ikke hvornår den kom igen, men vi kunne da ringe 2-3 dage før.

Min kone fik så en lux bøfsandwich og det eneste pæne man kan sige om den er at bøffen er meget velegnet til at fuge med , HÅRD som sten.

Personalet var ret ligeglad med vi påtalte det, turister og ud af vagten.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, jesvoight
Anmeldt 27. januar 2019

Hurtig og venlig betjening. Fik en rigtig god kop kaffe med en lille kage til. Serveret i hyggeligt lokale

Dato for besøg: september 2018
Tak, John Th J

Rejsende, der kiggede på Havnegrillen Assens, kiggede også på

Har du været i Havnegrillen Assens? Fortæl om dine oplevelser!