“Er man til pizza der sejler”
Anmeldelse af Restaurant La Posta

Restaurant La Posta
nr. 9 af 23 Restauranter i Assens
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 27. september 2020 fra mobile enheder

Er man til pizza der sejler i fedt så bunden hverken er sprød eller lækker og fyldet smager af billige råvarer, så er dette stedet. Noget af det dårligste pizza jeg har fået i meget lang tid.

Dato for besøg: september 2020
Tak, torskibstedc

Anmeldt 17. august 2020

Vi var afsted 6 voksne og 4 børn. Udover flade og lunke sodavand samt varm vin, så var maden helt igennem kedelig og uden smag.
Absolut ikke et besøg værd!

Tak, V-anmelder
Anmeldt 22. juli 2020

Vi spiste pastaretter, som vi tog med hjem. Det smagte fint og var rimeligt i pris.
Lukker allerede kl. 21, hvilket de fleste spisesteder i området åbenbart gør.

Tak, 651rasmusm
Anmeldt 14. juli 2020

Vi var på besøg med 5 voksne og 3 børn. Voksne bestilte rejecocktail, som var dejlig !! Som hovedret bestilte oksemørbrad med Karl Johan svampe.. Det havde absolut intet med Italien at gøre .. fed sovs der var fuld af ulækre geleligende klumper.. og der kun smagte af fløde.. Kødet fejlede intet, men vi måtte alle sige fra, da det simpelthen ikke var særlig lækkert og den svømmere rundt i den sovs. Maden var overhovedet ikke krydret!! Ungernes pizza var så lyse og knap bagt.. og alt formeget ost.. Absolut ikke et sted vi kommer igen.. Og det var da dyrt nok!!!

Dato for besøg: april 2020
Tak, beritjensen2017
Anmeldt 16. december 2019

På La Posta er et sted hvar man laver fantastisk mad, hvor jeg kan anbefale odsemørbrad med sovs med Carl Johan svampe, men der er rigtig mange andre goderetter

Dato for besøg: december 2019
Tak, larsjoergenk

Rejsende, der kiggede på Restaurant La Posta, kiggede også på

Har du været i Restaurant La Posta? Fortæl om dine oplevelser!