“Rigtig god mad”

nr. 8 af 32 Restauranter i Assens
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Reservationer

På La Posta er et sted hvar man laver fantastisk mad, hvor jeg kan anbefale odsemørbrad med sovs med Carl Johan svampe, men der er rigtig mange andre goderetter

Dato for besøg: december 2019
Tak, larsjoergenk

Anmeldt 3. august 2019

Vi besøgte restauranten i forbindelse med vores sommerferie og ankom 2 voksne og 3 børn.
Vi bestilte pizzaer og lasagne... og vi havde nok ventet mere end hvad vinoplevelse - det var bløde kedelige pizzaer uden ret meget smag og lasagnen virkede om en der var lavet dagen før...

Øv

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Dotte K
Anmeldt 7. oktober 2018 fra mobile enheder

Lækker oplevelse der kan anbefales. Top servering. Maden var der kræset om, og alt i alt en oplevelse ikke bare for maven,men så sandelig også for synet og det kreative.
Tak for mad

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Kristian F
Anmeldt 8. august 2018

Super lækker mad og meget venlig betjening. Dejlig udsigt over havneområdet. Kommer meget gerne igen.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, GitteS2007
Anmeldt 31. juli 2018

Svingede lidt mellem karakteren 4 og 5 ... landede på 5, og det fordi La Posta er en rigtig og overordentlig fin Italiensk restaurant, der har slået sig ned på havnen i Assens - og hvorfra der serveres rigtig god mad til rimelige priser.

Sågar en lam, som jeg lidt modigt begav mig ud i, var til UG med kryds og slange. Terrasse servering på en varm dansk sommeraften gjorde oplevelsen: Flot. Tak, vi kommer igen

Dato for besøg: juli 2018
Tak, GertK_11

Rejsende, der kiggede på Restaurant La Posta, kiggede også på

Har du været i Restaurant La Posta? Fortæl om dine oplevelser!