“Lidt skuffet”

Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 3. august 2019

Vi besøgte restauranten i forbindelse med vores sommerferie og ankom 2 voksne og 3 børn.
Vi bestilte pizzaer og lasagne... og vi havde nok ventet mere end hvad vinoplevelse - det var bløde kedelige pizzaer uden ret meget smag og lasagnen virkede om en der var lavet dagen før...

Øv

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Dotte K

Anmeldt 7. oktober 2018 fra mobile enheder

Lækker oplevelse der kan anbefales. Top servering. Maden var der kræset om, og alt i alt en oplevelse ikke bare for maven,men så sandelig også for synet og det kreative.
Tak for mad

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Kristian F
Anmeldt 8. august 2018

Super lækker mad og meget venlig betjening. Dejlig udsigt over havneområdet. Kommer meget gerne igen.

Tak, GitteS2007
Anmeldt 31. juli 2018

Svingede lidt mellem karakteren 4 og 5 ... landede på 5, og det fordi La Posta er en rigtig og overordentlig fin Italiensk restaurant, der har slået sig ned på havnen i Assens - og hvorfra der serveres rigtig god mad til rimelige priser.

Sågar en lam, som jeg lidt modigt begav mig ud i, var til UG med kryds og slange. Terrasse servering på en varm dansk sommeraften gjorde oplevelsen: Flot. Tak, vi kommer igen

Tak, GertK_11
Anmeldt 25. juli 2018 fra mobile enheder

Åhh hvor er jeg gal og skuffet, efter at vi er kommet på La Posta igennem en del år, blev vores besøg i aftes det absolut sidste.... Vi havde bestil bord til kl 18.30 fik et fint bord og rigtig fin betjening, men så gik alt da også den forkert vej .... Hurtigt kom drikkevare på bordet, efter en 1/2 time kom vores forretter så, det ved sige kun til de 3 af os, vi var 4, jeg spørger venligt?efter 5 min, hvornår den sidste kommer, få bare svaret vi har travlt ... ok kære venner det er jeres biks, så I ved det er en travl aften, så sig dog nej !!!! til flere kunder hvis I ikke magter opgaven.. Endelig kom den sidste foret... men så gik da også total galt.. efter ca 45 min spørger jeg ind til vores hovedretter og får igen svaret vi har travlt, men bøfferne er på grillen, efter 10 min mere spørger jeg igen, og fik svaret det er på vej... Så var vores tålmodighed i den grad opbrugt 2 timer efter vi har sat os, rejser vi os op og går, selvom de kommer og siger at vores mad er på vej... Det er jeres problem og jeg betaler ikke en krone for det vi har fået.. Det er i orden er svaret og forsat god aften ... Ja ja fræk og kæphøj kunne man da så også være ...

Tak, Bente S

Rejsende, der kiggede på Restaurant La Posta, kiggede også på

Har du været i Restaurant La Posta? Fortæl om dine oplevelser!