“Business & Pleasure”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 21. januar 2017 fra mobile enheder

Blev introduceret til denne restaurant til et frokost møde og blev absolut begejstret over kvaliteten. Besøgte den senere om aftenen og samme høje kvalitet på mad og vine. Umiddelbart den bedste i Canelli og omegn.

Tak, Bo D

Anmeldt 28. marts 2016 fra mobile enheder

På Enoteca di Canelli fik vi både klassiske Piemontetiske retter og nye smagsoplevelser, alt sammen i meget raffinerede udgaver. Især deres Pannacotta er værd at fremhæve.

Tak, Niels F
Anmeldt 26. marts 2016 fra mobile enheder

For anden gang på 10 dage besøgte vi Enoteca i Canelli. Alt fungere 100%. Sød og proff service , dejlig aperitif, de lækreste retter som har et moderne og internationalt twist. Bredt udvalg af vine og skønne små ekstraretter. Kan kun anbefale stedet.

Tak, jeanettef322
Anmeldt 7. november 2015 fra mobile enheder

Lige overfor Gancia ligger Canellis vinotek i kælderen. Her er vine langs alle vægge, fint dækket op og en imødekommende betjening. Vi var der til frokost og fik en af feriens bedste måltider.
Vi fik tatar (carne cruda), ravioli med artiskokfyld, stegt svinekød. Alle lækre og velsmagende. Hertil en god flaske hvidvin Arneis fra Deltetto.
Desserten var bare den bedste jeg længe har fået. Pæresorbet med calvados ovenpå en mandarincreme
og med en tynd sprød flage på toppen. Så velsmagende og god.
Glæder mig til næste besøg.

Tak, Lone S
Anmeldt 30. juli 2015 fra mobile enheder

Denne restaurant er et besøg værd. Den ligger i en udkant af Canelli. Selvom det er i udkanten er Canelli så lille en by at det er tæt på centrum.
Vi fik en to-retters frokost menu. Deres ravioli er hjemmelavet og meget god, deres brasato vitello er dejligt mør... og så er der et meget bredt udvalg af områdets vine... i hel og halvflaske.

Det er en dejlig oplevelse, de kræser for maden, har skulpturudstilling fra lokale kunstnere, hvælvede lofter og rustikt look.

Alt i alt en rejse værd!

Tak, Fam_Joench

Rejsende, der kiggede på Ristorante Enoteca di Canelli, kiggede også på

San Marzano Oliveto, Province of Asti

Har du været i Ristorante Enoteca di Canelli? Fortæl om dine oplevelser!