“Bedste sted i hele Alanya/Mahmutlar området.”
Anmeldelse af Pura Vida

Pura Vida
Prisklasse: 1 US$ - 11 US$
Anmeldt 5. maj 2022 fra mobile enheder

Endnu engang på Pura Vida. Et helt igennem gennemført sted med masser af hygge og fantastisk mad. Kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, Globetrotter-41Aal

Anmeldt 25. april 2022 fra mobile enheder

Vi havde en helt fantastisk oplevelse med super lækker mad, dejlig musikalsk underholdning, super hyggelige omgivelser og utroligt imødekommende og servicemindet personale. Vi kommer helt sikkert igen

Dato for besøg: april 2022
Tak, Lene Sonnenborg C
Anmeldt 4. februar 2022

Vi besøgte Pura Vida i februar 22. Fantastisk mad og stemning. Hyggelig betjening. Kaya er fantastisk. Vi kommer helt sikkert tilbake.

Dato for besøg: februar 2022
Tak, 941lillianh
Anmeldt 30. januar 2022

Hyggelig restaurant i Mahmutlar . Virkelig god mad . Samt et sødt og venligt personale . Et besøg værd

Dato for besøg: november 2021
Tak, TinaL2609
Anmeldt 18. januar 2022 fra mobile enheder

Besøgte flere gange i November Pura Vida, jeg har kun rosende ord for denne super dejlige og mega hyggelig restaurent maden og betjeningen her er helt i top, og jeg kan bestemt anbefale at kigge forbi her.

Dato for besøg: november 2021
Tak, Ferieglad_Ferieglad

Rejsende, der kiggede på Pura Vida, kiggede også på

Alanya, Antalya (området)

Har du været i Pura Vida? Fortæl om dine oplevelser!