“Kan varmt anbefales”

Hattesgaard Cafe Antik & Genbrug
nr. 1 af 1 Dessert i Rømø

Virkelig hyggelig cafe med et imponerende stort udvalg af flotte kager. Med besvær valgte vi efter mange overvejelser henholdsvis sønderjysk rugbrødstorte og nøddetærte. Begge var smukt dekoreret og blev serveret med generøse mængder af flødeskum. Kaffen er stempelkaffe på friskmalede kaffebønner. Indretning med masser af antik og brugskunst. Hyggelig stemning. Velfungerende wifi. Sød betjening. Stort antiksalg på stedet.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Lene R
251jensj, Direktør hos Hattesgaard Cafe Antik & Genbrug, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Hej Lene.

Tak for de pæne ord. Dejligt at i har haft en god oplevelse på Hattesgaard. Håber vi ses igen.
mvh. Randi / Hattesgaard

Anmeldt 20. august 2020 fra mobile enheder

Virkelig lækre kager og stort udvalg, også glutenfri. Flere forskellige slags stempelkaffe. Hyggelige omgivelser og salg af diverse til indretningen.

Tak, 332marlenee
Anmeldt 19. august 2020

Vi var en familie på 5 som købte 12 forskellige kager. Og de gik fra super fantastiske til rigtig gode. Alt var lavet med største omhu. Selv deres the var super. Personalet var venlige. Kan ikke anbefale det nok!

Tak, reallygoodfeedback
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted, med en masse fine gamle ting man kan købe.
Fantastisk udvalg af flotte kager og god kaffe - prisen dog i den høje ende for kaffe og kage. God betjening.
Man kan sidde både i gården og inde i caféen og nyde sin kaffe. Meget stemningsfyldt og hyggeligt sted.

Tak, dorthem913
Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Elsker at komme her flere gange hvert år! Der er hver gang et fantastisk stort udvalg af kager og i butikken kan man finde masser af søde deko-ting, nye eller antikke. Betjæningen er super sød og det er hyggeligt at sidde både inde, ude foran og bagved. Dejligt at der også er kommet rigtig mange parkeringspladsee til ud mod vejen.

Tak, mariuliis

Rejsende, der kiggede på Hattesgaard Cafe Antik & Genbrug, kiggede også på

Har du været i Hattesgaard Cafe Antik & Genbrug? Fortæl om dine oplevelser!