“Fik det anbefalet og tak siger jeg.”

Hattesgaard Cafe Antik & Genbrug

Fik stedet anbefalet og jeg siger mange tak, for jeg er da så glad for at vi kærte forbi og fi’ eftermiddagskaffe og kage.
Her er nuser, stdeter fyldt med antikiviteter, indbo lys og sjove ting man ikke kan leve foruden.
og så er deres kage udvalg af en anden verden.
Det er svært at vælge men det blev til sidst en nøddelagkage med nougatcreme der vandt
og dertil de bedste kop stempel kaffe jeg længe har fået.
God og kompetent betjening.
Vejret var med os så vi kunne sidde udenfor -i “vest” og vi kommer gerne igen.

Tak, Pkoch

Anmeldt 8. marts 2020

Jeg har været der nogle gange nu, og de holder samme høje standard. De laver bare de lækreste kager, som er værd at køre langt efter. Kaffen er lige så fantastisk. Stedet er super hyggeligt og betjeningen er sød og imødekommende.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, 541lykkem
Anmeldt 1. februar 2020 fra mobile enheder

Virkelige gode kager. Flot udstillet i disken. Vi fik afprøvet en karamelsnitte og en trøffel. Et besøg værd.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, dp1188
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Dejlig kombineret cafe og genbrugsbutik. Kagerne er helt fantastiske - især var cheesecake med passionsfrugt rigtig god. De har også glutenfri samt en enkelt vegansk kage.

Tak, 781mettep
Anmeldt 8. januar 2020 fra mobile enheder

Et sted der byder på en super hyggelig atmosfære med et stort udvalg af kaffe/te og kage. Her kan man kan nyde sin varme kaffe og stykke kage der er sirligt pyntet så minder om et kunstværk. Vi kommer gerne igen.

1  Tak, Minanmeldelse

Rejsende, der kiggede på Hattesgaard Cafe Antik & Genbrug, kiggede også på

Har du været i Hattesgaard Cafe Antik & Genbrug? Fortæl om dine oplevelser!