Nationalpark og Verdensarv Vadehavet

Anmeldt d. 19. oktober 2020
thomasr351
Søndersø, Danmark
fra mobile enheder
Det er ikke uden grund, det er verdensarv

Anmeldt d. 17. oktober 2020
Rikke F
Auning, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 19. oktober 2020 fra mobile enheder

Smuk natur - højt til himmelen. Ligegyldigt om det blæser, regner, sner eller solen skinner er dette et unikt stykke natur som ALLE burde besøge mindst 5 gange i deres liv. Vi kommer igen.

1  Tak, thomasr351
Anmeldt d. 17. oktober 2020 fra mobile enheder

Jeg har været i Vadehavet som barn. Husker der som forblæst og goldt. Det er det sådan set stadig, men med alderen (og øget viden og indsigt) ser jeg det er meget mere end det.
Det er levende kultur, men i alderhøjeste grad natur og naturlige processer for fuld udblæsning.
Tag af sted og oplev det selv.

3  Tak, Rikke F
Anmeldt d. 16. oktober 2020 fra mobile enheder

Mandø var en stor oplevelse. Så hurtigt tidevandet ændre landskabet.
Sønderstrand på Rømø hvor man nærmest kan røre ved Sild og færgen, som ser ud som om at den sejler på sandet.
Tvismark plantage med bunkerne.
Højer gammel sluse var ren nostalgi.
Ballum Vestende kirke........
Men hele strækingen er så fasinerende.

Tak, Anne F
Anmeldt d. 2. oktober 2020

Rigtig fin tur med meget vidende guide - kan kun anbefales - synet er fantastisk og glemmes aldrig!!

Dato for oplevelse: september 2020
2  Tak, LarsBA
Anmeldt d. 14. juli 2020 fra mobile enheder

Her i den øverste del af Vadehavet får man virkelig en stor naturoplevelse, fantastiske Vandreture med masser af fugle, og dyr i det barske og smukke landskab. En stor oplevelse, tag rygsæk og vand med og nyd gode dage.

Dato for oplevelse: juli 2020
1  Tak, 560sille