“God mad og betjening”

Holms Røgeri
nr. 5 af 20 Restauranter i Rømø
Køkkener: Fisk og skaldyr
Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Vi var en familie på 5 afsted. Det var første gang vi var der og var lidt bekymrede over de dårlige anmeldelser. Det var der nu ingen grund til for både maden (fiskebuffet) og betjeningen var ganske god. Det var ikke al maden der var lige spændende men udvalget var så stort at vi sagtens kunne finde noget som alle kunne lide. Der var også små lækre hjemmelavede desserter. Noget usædvanligt ift. de fleste andre restauranter var akustikken intet mindre end formidabel. Både bygningens udformning og materialer var medvirkende til dette. Resultatet var at selv om der var mange mennesker var der en helt rolig stemning. Her kunne mange selv meget dyrere restauranter lære noget. Så topkarakter for det. Prisniveauet var også mere end godkendt så alt i alt et sted vi kan anbefale.

1  Tak, seidlitzhenrik

Anmeldt 22. juli 2021 fra mobile enheder

Rigtig god og meget lokal oplevelse - fik en super lækker hummersuppe til foret, samt dagens fisk bestående af dampet torsk på en bund af Spinat med Hollandaise, og ligeledes afsluttende med dagens dessert bestående af ægte, fremragende og meget vellavet rødgrød med vanille is.
De varmeste anbefalinger til et lokalt spisested herfra.

Tak, GrandTour42742060510
Anmeldt 13. juli 2021 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg besøgte stedet for andet år i træk. Begge gange fik vi stedets “stjerneskud” som heller ikke i år skuffede. Maden er frisk, veltillavet og delikat. Som eneste minus kan nævne at rejerne var lige tilstrækkeligt smurt ind i “thousand Island”- dressing

Tak, 915madsm
Anmeldt 6. juli 2021 fra mobile enheder

Vildt lækkert stjerneskud og skøn betjening! Min kæreste og jeg blev positivt overrasket over størrelsen på vores stjerneskud, hvor der ikke manglede noget.

1  Tak, poul1991
Anmeldt 2. juli 2021 fra mobile enheder

Jeg fik diarre efter besøget :-( Stort udvalg men ikke raffineret nok. Til min familie var der gode svineschnitzler, så de slipper nok for dårlig mave…

Dato for besøg: maj 2021
Tak, pernilleh789

Rejsende, der kiggede på Holms Røgeri, kiggede også på

Har du været i Holms Røgeri? Fortæl om dine oplevelser!