“Uhøflig”
Anmeldelse af Holms Røgeri

Holms Røgeri
nr. 5 af 18 Restauranter i Rømø
Køkkener: Fisk og skaldyr

Kom ind med mundbind på, og ventede pænt til servitricen kom. Jeg spurgte om vi kunne få noget god fisk til aftensmad. Vi var 2, og havde ikke reserveret. Det kunne vi ikke, kom svaret i en slavisk dialekt, og meget nedladende.
Selvom der var mange ledige borde.
Fornemmelsen var, at vi åbenbart ikke så fine nok ud. Det var sørgeligt at blive behandlet så nedladende.
Til gengæld hørte jeg,, at dem før mig, også 2, ej heller ikke havde reserveret, men gik et bord.
Så dette sted kan ikke anbefales til nogen.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, Soccerwatcher

Vi bestilte Holms til lørdag aften i september. Der var fyldt og folk som blev afvist, så husk at booke bord
En sød tjener viste os på plads og så var det ellers op og gå ombord i buffeten. Jeg har ikke oplevet noget lignende. Med så stort et lækkert udvalg af alt mellem himmel og jord der kan trækkes op at havet. Salater, varmt, røget og også specialiteter man ikke ville forvente. Det var en super oplevelse som jeg vil anbefale hvis man er på Rømø. Prisniveauet er fair med 248 pr couvert.
Vi var forbi Corona tiden så der var helt styr på sprit handsker mm, og man måtte f eks ikke selv betjene softice maskinen.
Tjeneren hjalp os med at bestille en fin hvidvin, og de var alle søde og hjælpsomme, selvom de er udfordrede med pandemi

Tak, steenv_13

Vi burde være gået med det samme! Men på grund af de fine anmeldelser valgte vi at blive og spise frokost.
“Ingen servering på terrassen”! Det var strålende sol og i disse COVID-19-tider, burde ingen sidde inde og spise, når vejret er varmt og dejligt.
“Vi er kun to til at betjene”, udtalte den stramme og utilnærmelige tjener. (Så kunne man jo slå parasollerne op, og lade alle spise ude)!
I det hele tager var de to kvindelige tjenere frygtindgydende sure.
Vi bestilte hjemmegravet laks. Den var RØD!!! Hvor har man set rød laks? Den smagte af ingenting. Tilbehør: fersken, melon, citron en ærtebælg og et salatblad - samt en skål med grøn rævesovs.
Stemningen i restauranten var i bund, vi kunne ikke spise den røde fisk, så vi gik efter at have betalt kr 300-, prisen for mad og to små fadøl.
Min anbefaling: find et andet sted til jeres frokost!

Tak, Ingriddenmark
Anmeldt 5. september 2020 fra mobile enheder

Havde forventet en god fiske buffet på en fiske restaurant.
Men buffeten var fed og alt det hele var meget fed og kønsløs.
Det er bestemt ikke pengene værd.

Tak, bentlange
Anmeldt 26. august 2020 fra mobile enheder

Det er svært at finde ordentligt mad på Rømø. Klientellet ønsker åbenbart at det meste skal være i frituregryden og med pommes frites.
Vi bestilte to af de få retter hvor vi kunne undgå dette, pandestegt rødspætte (desværre paneret) og pandestegt sandart ligeledes ødelagt af panering. Begge retter serveret med kogte kartofler som manglede salt.
Vi bestilte en flaske rødvin til maden, men hvorfor skal den serveres så varm? Uhørt at kan ikke har et vinkøleskab så vinen har en acceptabel temperatur .

Tak, perh281

Rejsende, der kiggede på Holms Røgeri, kiggede også på

Har du været i Holms Røgeri? Fortæl om dine oplevelser!